Wegwijs
Re: Wegwijs
Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!
freek schreef:Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!

- Dodo
We kunnen vast een afvinklijstje maken:Auto schreef:freek schreef:Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!
het is zo gezellig
het is te duur
de muziek
de kinderen vinden het zo leuk
de ontmoetingen
hoedjes kopen
reformatorisch bastion
geen behoefte aan
dominee X en Y en Z gezien
materialisme
forummers ontmoet
Ik ben er één keer geweest. Ik (dat persoonlijk IK weer!) vindt het een Pure & Eerlijke schier onbegrensde exploitatie van Reformatorische Commercie. Wat je je daarbij moet voorstellen? Ga naar Wegwijs, en je weet het!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
en: verantwoord dagje uit!Dodo schreef:We kunnen vast een afvinklijstje maken:Auto schreef:freek schreef:Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!
het is zo gezellig
het is te duur
de muziek
de ontmoetingen
hoedjes kopen
reformatorisch bastion
geen behoefte aan
materialisme
forummers ontmoet
Dodo schreef:We kunnen vast een afvinklijstje maken:Auto schreef:freek schreef:Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!
het is zo gezellig
het is te duur
de muziek
de ontmoetingen
hoedjes kopen
reformatorisch bastion
geen behoefte aan
materialisme
forummers ontmoet

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee Freek, ik ga deze keer niet.
Ik heb andere, nog leukere verplichtingen.
Ik heb andere, nog leukere verplichtingen.
Ik ga alleen omdat ik er voor SOM staat, het had net zo goed de huishoudbeurs kunnen zijn waar ik zou staan.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-DIA- schreef: Ik vindt...

Wat lees je ook veel: dat betekend, of dat gebeurd
Sorry, maar ik vind dat lastig lezen...

Dát is nou echt een goeie smoes om stiekem toch te gaanfreek schreef:Ik sta er drie dagen.

Ik sta er ook 1 dag; voor Schreeuw om Leven. (vrijdag)
Wij gaan donderdag na vieren.
Re: RE: Re: Wegwijs
Aan geen van alle opties behoefteDodo schreef:We kunnen vast een afvinklijstje maken:Auto schreef:freek schreef:Zeg dames, en heren, waarom is deze discussie nog niet op gang gekomen? Het is deze week WEGWIJS!
het is zo gezellig
het is te duur
de muziek
de ontmoetingen
hoedjes kopen
reformatorisch bastion
geen behoefte aan
materialisme
forummers ontmoet

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
freek schreef:Ik sta er drie dagen.