artistiek schreef:Hollander schreef:Trump gedraagt zich als een klein kind
Je hebt (zoals vele mede-forummers) volgens mij totaal geen idee wat er zich afspeelt... de democraten zijn een ontzettend smerig spel aan het spelen. En de zogenaamde 'betrouwbare' media draait overuren om op een sluwe misleidende manier de bevolking een valse perceptie voor te houden.
Maar de waarheid komt (vroeg of laat) aan het licht. Ik hoop zéér snel!
Het is werkelijk niet te geloven dat je je als christen zo laat meeslepen met een liegende, draaiende en verliezende president, die vier jaar lang alle fatsoensnormen heeft overschreden door altijd en overal de waarheid naar zijn eigen hand te zetten. En natuurlijk zal ik wel overgoten zijn met het sop van de mainstream-media, maar vooralsnog vertrouw ik die meer dan de Trump-aanhang die zich met Facebook-knutselarij en fake-filmpjes op de been proberen te houden.
Nu even de feiten:
- Biden staat inmiddels zo'n slordige 4 miljoen stemmen voor (popular vote)
- Trump kan deze verkiezing alleen nog maar winnen door de democratie opzij te zetten. (Wat is dat voor een onzin om alleen de poststemmen die op 3 nov binnen zijn, mee te laten tellen. Dat is nooit gebeurd, denk aan de stemmen van de militairen. Ook in Nederland niet. Daarom zit er altijd enige tijd tussen de verkiezingen en de formele vaststelling ervan.)
- Trump heeft vier jaar lang geregeerd door vijanddenken te promoten. Het is bijzonder ernstig dat je als staatshoofd je eigen bevolking zo tegen elkaar opzet. Dat wordt nu zelfs link.
- Zelfs de tabbloids die helemaal op de hand van Trump zijn, en FoxNews geven aan dat het hen ook te gortig wordt wat Trump allemaal naar voren brengt.
- Van grootschalige fraude is nog niet het begin van een bewijs. (En ja, er zijn altijd onregelmatigheden. Maar na de vorige keer heeft de Republikeinse Partij zelf een onderzoek ingesteld. Uitkomst: geen bewijs.)
Trump is een slecht verliezer. Hij zal eenvoudigweg moeten erkennen dat de strategie om vooral vijanden te maken, niet heeft gewerkt.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)