Wat vervelend DDD! Je zou denken dat jouw sector toch ook gewoon doorgaat? De problemen zijn toch niet ineens opgelost?DDD schreef:Wat is dit voor onzin. Ik zit in een sector die vrijwel is stilgevallen, en ik moet ook gewoon alle rekeningen en alle salarissen betalen. Maar klanten hoeven niet te betalen voor niet geleverde diensten. Dat is een heel normaal principe.Wim Anker schreef:Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Mocht onze vakantie niet doorgaan, wil ik best een voucher hebben voor aankomend jaar. De camping waar wij heengaan, bevalt ons erg goed. De kans is best groot dat wij daar aankomend jaar weer heen willen.
Al teruglezend in dit topic werd mij verbazing wel steeds groter. Ik wist niet dat er vakantie parken waren met kledingvoorschriften. Ik kan mij voorstellen dat je een bepaalde identiteit hebt, maar deze klanten verkrijg je toch al als je adverteert in bepaalde bladen? Je kan toch geen kledingvoorschriften opleggen? Wat is de 'straf' als je je daar niet aan houdt?