Dat hoop ik de komende 50 weken te doen.Afgewezen schreef:Lekker uitgerust, Tiberius?Tiberius schreef:Zo, ik ben weer terug van vakantie.
Globaal het één en ander bij gelezen; zie dat de samenvaldrijvers nog steeds overtuigd zijn.

Dat hoop ik de komende 50 weken te doen.Afgewezen schreef:Lekker uitgerust, Tiberius?Tiberius schreef:Zo, ik ben weer terug van vakantie.
Globaal het één en ander bij gelezen; zie dat de samenvaldrijvers nog steeds overtuigd zijn.
"Voor het karretje gespannen van" is wat anders dan dat men het werkelijk is.Wilhelm schreef:Bv Calvijn, Luther, Boston, Erskines, Kohlbrugge en vele andere oudvaders.Chrisje72 schreef:Ik niet weet wat samenvaldrijverszijn
Dat zegt Refo niet.Tiberius schreef:"Voor het karretje gespannen van" is wat anders dan dat men het werkelijk is.Wilhelm schreef:Bv Calvijn, Luther, Boston, Erskines, Kohlbrugge en vele andere oudvaders.Chrisje72 schreef:Ik niet weet wat samenvaldrijverszijn
Nee, het is zoals Refo zegt: samenvaldrijven kom je voornamelijk op RF tegen.
Nee, klopt. Hij zegt dat Google het alleen kent van RF. Ik eveneens.Afgewezen schreef:Dat zegt Refo niet.Tiberius schreef:"Voor het karretje gespannen van" is wat anders dan dat men het werkelijk is.Wilhelm schreef:Bv Calvijn, Luther, Boston, Erskines, Kohlbrugge en vele andere oudvaders.Chrisje72 schreef:Ik niet weet wat samenvaldrijverszijn
Nee, het is zoals Refo zegt: samenvaldrijven kom je voornamelijk op RF tegen.
Ook dát zegt hij niet.Tiberius schreef:Nee, klopt. Hij zegt dat Google het alleen kent van RF. Ik eveneens.Afgewezen schreef:Dat zegt Refo niet.
Conlapsariers?Mister schreef:Maar wat zijn nu samenvaldrijvers?
Het is een term die ooit door ik meen Adrianus is geïntroduceerd. En het gaat om degenen die stellen dat er geen leven is vóór de bewuste vergeving van zonden (laat ik het zo maar even omschrijven).Mister schreef:Maar wat zijn nu samenvaldrijvers?
Staat het eigenlijk in de dikke v D (voor refo's)?Mister schreef:Maar wat zijn nu samenvaldrijvers?
Erg dom van je.irmo schreef:ik mij kapot erger aan de DOMHEID van de meeste mensen?
tsjah, dan rijst ook weer de vraag, waarom zijn ze zo dom...irmo schreef:ik mij kapot erger aan de DOMHEID van de meeste mensen?
DOMHEID, vergeleken met je eigen SLIMHEID?irmo schreef:ik mij kapot erger aan de DOMHEID van de meeste mensen?
De meeste mensenirmo schreef:ik mij kapot erger aan de DOMHEID van de meeste mensen?