eerst een kopje koffie nemen en een boekje of een blad, en een kwartier voor jezelf reserveren, zodat de stress er even uit kan.Neeltje Jans schreef:mineur..vrije dag maar gestrest
succes!
eerst een kopje koffie nemen en een boekje of een blad, en een kwartier voor jezelf reserveren, zodat de stress er even uit kan.Neeltje Jans schreef:mineur..vrije dag maar gestrest
Of met RFhenriët schreef:eerst een kopje koffie nemen en een boekje of een blad, en een kwartier voor jezelf reserveren, zodat de stress er even uit kan.Neeltje Jans schreef:mineur..vrije dag maar gestrest
succes!
Ik vind de aardbeien nog zo duur, dat ik ze als ik ze koop lekker gewoon opeet. Zund om er jam van te maken.Neeltje Jans schreef:Of met RFhenriët schreef:eerst een kopje koffie nemen en een boekje of een blad, en een kwartier voor jezelf reserveren, zodat de stress er even uit kan.Neeltje Jans schreef:mineur..vrije dag maar gestrest
succes!![]()
En een boterham met aardbeien... ja daar begon het al, ik was van plan vandaag jam te maken, in de hele winkel geen aardbei meer te zien! En de vorige lading is bijna op en moet ook snel op. te weinig voor jam dus. Geen weer voor de markt, dus ik duik zo de zolder maar op denk ik.
Heee, ben je weer terug?! Wat fijn!!Mara schreef:Ontroerd en blij![]()
Door vele lieve forummers
Hmm, herkenbaarMister schreef:Enigszins prikkelbaar
Gelukkig weloesterschelpje schreef:Heee, ben je weer terug?! Wat fijn!!Mara schreef:Ontroerd en blij![]()
Door vele lieve forummers![]()
![]()
Gaat alles wat beter thuis?
Welkom terug!Mara schreef:Ontroerd en blij![]()
Door vele lieve forummers
Kijk maar uit met dit weer, voor je het weet kun je dweilenMara schreef:Gelukkig weloesterschelpje schreef:Heee, ben je weer terug?! Wat fijn!!Mara schreef:Ontroerd en blij![]()
![]()
Gaat alles wat beter thuis?![]()
Soms worden er deuren gesloten, maar ramen geopend !
Mara schreef:Gelukkig weloesterschelpje schreef:Heee, ben je weer terug?! Wat fijn!!Mara schreef:Ontroerd en blij![]()
![]()
Gaat alles wat beter thuis?![]()
Soms worden er deuren gesloten, maar ramen geopend !
Tjoh, wat toevallig, ik ook.....Auto schreef:Hmm, herkenbaarMister schreef:Enigszins prikkelbaar
Nee, zeker niet. Ik geniet van de regen op het dakraam en ik zie hoe het gras voor de deur opknapt.oesterschelpje schreef:Tjoh, wat toevallig, ik ook.....Auto schreef:Hmm, herkenbaarMister schreef:Enigszins prikkelbaar
Zou het aan het weer liggen?