Kleine ergernissen [2]

Afgewezen

Re: Kleine ergernissen [2]

Bericht door Afgewezen »

Yesenaer schreef:
Afgewezen schreef:Dat mensen steeds weer topictitels opschrijven zonder hoofdletter. Hoe moeilijk kan iets zijn. :banghead
Ik heb hem door hoor vriend!, heb ik het nu goed gedaan!???............
Hè ja. Toch veel mooier zo?
huisman

Bericht door huisman »

Yesenaer schreef:
Afgewezen schreef:Dat mensen steeds weer topictitels opschrijven zonder hoofdletter. Hoe moeilijk kan iets zijn. :banghead
Ik heb hem door hoor vriend!, heb ik het nu goed gedaan!???............
Nee, Afgewezen is geen vriend maar vriendin :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
helma

Bericht door helma »

naar het zwembad gaan en je badpak thuis op tafel laten liggen......
:OO
parel

Bericht door parel »

Mijn geodriehoek kwijt zijn en zometeen naar een examen moeten :evil
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.
helma

Bericht door helma »

Zita schreef:En een bak met geld.
Daarom.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

helma schreef:
Zita schreef:En een bak met geld.
Daarom.
Dat vind ik niet zo netjes dat je dat zegt. Het heeft te maken met fraude.
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.
In Gouda mag je de oude houden. Er worden wel een paar gaten in geslagen. Als dat in jouw gemeente ook kan, dan moet je opletten waar de gaten komen.
henriët

Bericht door henriët »

EK spam via de brievenbus, via de mail.
Het lijkt wel of iedereen gek wordt ofzo?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Simon

Bericht door Simon »

Zita schreef:Waarom moet je eigenlijk iedere vijf jaar een nieuw paspoort? Waarom kan dat ding niet gewoon levenslang meegaan? Straks ben ik al mijn visa en mooie grensstempeltjes weer kwijt. En een bak met geld.
Eigenlijk is het maar 4 en een half jaar geldig, want zodra het nog maar 6 maanden geldig is, kom je er geen land meer mee in.

In de meeste landen is het 10 jaar geldig en heeft het meer pagina's.
Slimme hollandse regering, handelsgeest.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Simon schreef:
Eigenlijk is het maar 4 en een half jaar geldig, want zodra het nog maar 6 maanden geldig is, kom je er geen land meer mee in.

In Nederland schijn je ook een extra dikke te kunnen aanvragen. Een onder ons bekende reiziger uit Middelburg schijnt er in ieder geval één te hebben, maar da's dan ook een bijzonder geval. :)
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Simon schreef:

In Canada is het ook maar 5 jaar (dus 4 1/2) geldig.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
irmo

Bericht door irmo »

pffff..de dingen die bij ons op het werk gebeuren...zijn allemaal heel heftig.

- 4 van de 7 kids zijn totaal losgeslagen in gedrag en taal...
- groepsleiding bedreigen, aanvallen, gooien met spullen,..dan valt uitgescholden worden voor "vieze vuile ka....r h..r, ik hoop dat je sterft, vuile t..f" , onder de categorie: een rustige dienst.
- meid van 13 met een soa
- meid van 15 die wellicht zwanger is..
- drugsgebruik
- stelen van de groep...van eten tot ( echt waar! ) parasolvoet :wiz echt serieus...hoezo een parasolvoet :? :oO
- het bemoeien met elkaar waardoor ruzie ontstaat..
- en het externe onderzoek dat is gestart nav een incident waarbij een collega "het" verloren heeft en zich op zeer onprofessionele wijze gedragen heeft. dus we missen 36 uur, want hij is op non actief gezet...waardoor de kids zeggen: yesss: one down, 5 to go.

echt , de sfeer is zo tof. :nonnon
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
dennis

Bericht door dennis »

Omdat je pasfoto dan niet meer op je lijkt...
dennis

Bericht door dennis »

irmo schreef:pffff..de dingen die bij ons op het werk gebeuren...zijn allemaal heel heftig.

- 4 van de 7 kids zijn totaal losgeslagen in gedrag en taal...
- groepsleiding bedreigen, aanvallen, gooien met spullen,..dan valt uitgescholden worden voor "vieze vuile ka....r h..r, ik hoop dat je sterft, vuile t..f" , onder de categorie: een rustige dienst.
- meid van 13 met een soa
- meid van 15 die wellicht zwanger is..
- drugsgebruik
- stelen van de groep...van eten tot ( echt waar! ) parasolvoet :wiz echt serieus...hoezo een parasolvoet :? :oO
- het bemoeien met elkaar waardoor ruzie ontstaat..
- en het externe onderzoek dat is gestart nav een incident waarbij een collega "het" verloren heeft en zich op zeer onprofessionele wijze gedragen heeft. dus we missen 36 uur, want hij is op non actief gezet...waardoor de kids zeggen: yesss: one down, 5 to go.

echt , de sfeer is zo tof. :nonnon
Heel veel sterkte! Als ik dit lees kijk ik met andere ogen naar mijn eigen baan. Wat een rust eigenlijk...
Gesloten