Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van?
Moskee-gangers...... die hun auto's in onze straat zetten (terwijl ze dat niet mogen).
Je nergens je eigen auto kwijt kan laat staan van je visite. En als je ze dr op aan spreekt begrijpen ze je niet.... kunnen ze ineens geen Nederlands verstaan.

Waarom mogen ze dat niet dan?Lassie schreef:Moskee-gangers...... die hun auto's in onze straat zetten (terwijl ze dat niet mogen).Je nergens je eigen auto kwijt kan laat staan van je visite. En als je ze dr op aan spreekt begrijpen ze je niet.... kunnen ze ineens geen Nederlands verstaan.
Omdat de bewoners dan hun eigen auto's niet meer in de straat kunnen zetten (overlast). Er zijn bepaalde straten waar ze alleen maar mogen parkeren, maar niet in die van ons.Willem schreef:Waarom mogen ze dat niet dan?Lassie schreef:Moskee-gangers...... die hun auto's in onze straat zetten (terwijl ze dat niet mogen).Je nergens je eigen auto kwijt kan laat staan van je visite. En als je ze dr op aan spreekt begrijpen ze je niet.... kunnen ze ineens geen Nederlands verstaan.
Ik denk niet dat je dat kunt afdwingen.
Je zult (weer) met de moskee-leiding moeten praten.
Nieuwe moskee-gangers zullen namelijk niet van de afspraak weten.
Je zult (weer) met de moskee-leiding moeten praten.
Nieuwe moskee-gangers zullen namelijk niet van de afspraak weten.
Wachtlijsten in de zorg. Een jaar wachten op een onderzoek is best wel lang 

dat het alweer bijna 11 uur is..
ik nog een boel wil doen..
maar het morgen weer vroeg dag is..
ik nog een boel wil doen..
maar het morgen weer vroeg dag is..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
in de file staan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Mensen die bellen, 'om niks'...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- JolandaOudshoorn
Dat mijn meiden niet lekker zijn, waarschijnlijk de keelonsteking die heerst....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tjonge, dit is de 3e melding al.huisman schreef:in de file staan.
Het lijkt al bijna op de VID met z'n filemeldingen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hoe is het nu met de meiden?JolandaOudshoorn schreef:Dat mijn meiden niet lekker zijn, waarschijnlijk de keelonsteking die heerst....
- JolandaOudshoorn
Met de oudste prima, de jongste is aan het kwakkelen.Lassie schreef:hoe is het nu met de meiden?JolandaOudshoorn schreef:Dat mijn meiden niet lekker zijn, waarschijnlijk de keelonsteking die heerst....
Zoonlief is gelukkig ook weer aan het aansterken.
- JolandaOudshoorn
En zonet heeft de jongste me onder gespuugd. Weer iemand om goed in de gaten te houden, gisteren wilde ze al niets eten.JolandaOudshoorn schreef:Met de oudste prima, de jongste is aan het kwakkelen.Lassie schreef:hoe is het nu met de meiden?JolandaOudshoorn schreef:Dat mijn meiden niet lekker zijn, waarschijnlijk de keelonsteking die heerst....
Zoonlief is gelukkig ook weer aan het aansterken.
Ik baal nergens van...
Het enig wat wel een beetje jammer is dat ik mijn complete sleutelbos ben verloren, imclusief de sleutel van de kluis bij AH, mijn autosleutels, de sleutel van de buurvrouw, wiens post ik tot begin volgend jaar zou verzorgen.... Ergens in de grote uitgestekte, schier ondoordringbare wouden rond Ommen... Daar moeten ze liggen... Beter zou je een speld in een hooiberg kunnen vinden... Dat vind ik dus een beetje jammer...
Het enig wat wel een beetje jammer is dat ik mijn complete sleutelbos ben verloren, imclusief de sleutel van de kluis bij AH, mijn autosleutels, de sleutel van de buurvrouw, wiens post ik tot begin volgend jaar zou verzorgen.... Ergens in de grote uitgestekte, schier ondoordringbare wouden rond Ommen... Daar moeten ze liggen... Beter zou je een speld in een hooiberg kunnen vinden... Dat vind ik dus een beetje jammer...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ah wat beroerd, kan je geen metaaldetector van iemand lenen en dan doorhet bos gaan daarmee...-DIA- schreef:Ik baal nergens van...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....