Dat zag jij dan wel weer. Toch netjes dat je eerder naar het koffertje kijkt dan naar de beentjesrefo schreef:En wat staat er op die koffer? Boor voor de ondergang?Mara schreef:Foei Helma, in zo'n bloot jurkje![]()

Dat zag jij dan wel weer. Toch netjes dat je eerder naar het koffertje kijkt dan naar de beentjesrefo schreef:En wat staat er op die koffer? Boor voor de ondergang?Mara schreef:Foei Helma, in zo'n bloot jurkje![]()
MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!
ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!
natuurlijk!MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
MarthaMartha schreef:een blaar **voortaan ring afdoen als je met een schroevendraaier aan de slag gaat**
splinter onder mijn nagel **beter uitkijken voortaan**
maar de commode zit in elkaar!
Dat merk je vanzelf....als je je lieve baby erop legt en de kast valt in elkaar had die schroef er toch in gemoeten...MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
precies dezelfde reactie als demo....vlinder schreef:Dat merk je vanzelf....als je je lieve baby erop legt en de kast valt in elkaar had die schroef er toch in gemoeten...MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
Leuk hé, ik zag ze verleden week ook staan.Mara schreef:Een bakje witte druifjes, ik wist niet dat ze bestonden
uhh, de bloemetjes dan he
kindjes die tanden wisselen zijn juist zo schattig om te zien....Zita schreef:twee koffers vol foto's van oma. Ongesorteerd, dus iedere enveloppe is een grote verrassing. Er kan een af-grij-se-lij-ke gezinsfoto inzitten, met Zita die aan het tandenwisselen is ofzo, of een fantastisch jeugdportret van mijn overgrootmoeder.
Jij bent vast ardiege boerfrouLassie schreef:Een eetkamerstoel..... geen idee waar die vandaan komt. Men denkt zeker dat onze tuin een afvalbewerkingsgebied is... nou dagutdusniethe. Wat moet je daar nou mee??