In dezelfde prijsklasse vind je in Rotterdam prima woningen. Niks kunnen vinden zegt of iets over een laag budget of over de eisen.
Maar de inhoud is een stuk belangrijker. We hebben het ook niet over onze woonkeuzes.
In dezelfde prijsklasse vind je in Rotterdam prima woningen. Niks kunnen vinden zegt of iets over een laag budget of over de eisen.
Dat hij bijna zn hele leven in Barneveld is opgegroeid. Niets meer en niets mindeer
Ik vrees dat Rijssen "te zwaar" is voor hem.De Rijssenaar schreef: ↑06 jan 2026, 22:37 In Rotterdam wonen natuurlijk veel mocro criminelen, dus snap ook wel dat je daar niet wil wonen… Ik geef hem groot gelijk. Hij had beter naar Rijssen kunnen komen. Hier is het geweldig en woont alleen maar vriendelijk volk. Vooral degene die deze post heeft lopen intypen, uiteraard
FlyingEagle schreef: ↑06 jan 2026, 22:38 Het is allemaal wat geneuzel. We praten er vanaf en afstand over en weten er verder niks van.
Zwaaipastoraat zal in een stad niet echt van toepassing zijn of de dominee moet naar elke willekeurige voorbijganger gaan zwaaien. Onze gemeente bediend zo’n 4-5 dorpen, dan zijn heel wat mensen verstoken van zwaaipastoraat.
Heldere uitleg. Mer jouw antwoord kon meerdere kanten opgegaan worden. Vandaar mijn vraag. Ik zie je antwoord erna en vond mijn eerdere vraag niet zo raar!
Wellicht zou zijn ontwikkeling anders zijn gegaan. Er zullen ook in Rijssen mensen zijn die zich in zijn manier van doen en denken herkennen. Zo zijn er ook bij jou in de kerk mensen die weer anders denken als het gros om hen heen.GG links schreef: ↑Gisteren, 09:57Is dat niet waar dan ? Past niet helemaal bij de signatuur van Rijssen. Zo beter ?
Het gaat om het gros he. Zeker als de kerkenraad breed vertegenwoordigd is zal dat tot uitdrukking komen in het tweetal dat men stelt. Ds. Huijser zal bij ons niet smel op tweeral komen. Dat past gewoon niet en dat geeft ook helemaal niets.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 10:13Wellicht zou zijn ontwikkeling anders zijn gegaan. Er zullen ook in Rijssen mensen zijn die zich in zijn manier van doen en denken herkennen. Zo zijn er ook bij jou in de kerk mensen die weer anders denken als het gros om hen heen.GG links schreef: ↑Gisteren, 09:57Is dat niet waar dan ? Past niet helemaal bij de signatuur van Rijssen. Zo beter ?
Nee, dat geeft zeker niks! Ik word altijd een beetje kriegel, van zulke berichten.GG links schreef: ↑Gisteren, 10:21Het gaat om het gros he. Zeker als de kerkenraad breed vertegenwoordigd is zal dat tot uitdrukking komen in het tweetal dat men stelt. Ds. Huijser zal bij ons niet smel op tweeral komen. Dat past gewoon niet en dat geeft ook helemaal niets.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 10:13Wellicht zou zijn ontwikkeling anders zijn gegaan. Er zullen ook in Rijssen mensen zijn die zich in zijn manier van doen en denken herkennen. Zo zijn er ook bij jou in de kerk mensen die weer anders denken als het gros om hen heen.
Hillegersberg zeker?Job schreef: ↑06 jan 2026, 22:58Heerlijke stad is Rotterdam man. Ik dompel me er graag in onder, zij het dat ik de bedel- en dakloosheidproblematiek met lede ogen aanzie. En het is geestelijk gezien een stad zonder hart geworden, dat is ook aangrijpend.De Rijssenaar schreef: ↑06 jan 2026, 22:37 In Rotterdam wonen natuurlijk veel mocro criminelen, dus snap ook wel dat je daar niet wil wonen… Ik geef hem groot gelijk. Hij had beter naar Rijssen kunnen komen. Hier is het geweldig en woont alleen maar vriendelijk volk. Vooral degene die deze post heeft lopen intypen, uiteraard
Maar rondborstige Rotterdammerts, ze hebben mijn sympathie.
En ons ook! Als je er kregel van blijkt te worden dan zou ik niet meer naar dit forum gaan.diana schreef: ↑Gisteren, 13:00Nee, dat geeft zeker niks! Ik word altijd een beetje kriegel, van zulke berichten.GG links schreef: ↑Gisteren, 10:21Het gaat om het gros he. Zeker als de kerkenraad breed vertegenwoordigd is zal dat tot uitdrukking komen in het tweetal dat men stelt. Ds. Huijser zal bij ons niet smel op tweeral komen. Dat past gewoon niet en dat geeft ook helemaal niets.
Laat ons lekker.