J.C. Philpot schreef:Als ik het zo lees zou Thorium kernenergie voordelen kunnen bieden tov Uranium kernenergie. Dus kies ik (zonder verdere inhoudelijke kennis) daar voor.Geytenbeekje schreef:Thorium of Kerncentrale
Corona bier, of corona prik?

J.C. Philpot schreef:Als ik het zo lees zou Thorium kernenergie voordelen kunnen bieden tov Uranium kernenergie. Dus kies ik (zonder verdere inhoudelijke kennis) daar voor.Geytenbeekje schreef:Thorium of Kerncentrale
Corona bier, of corona prik?
Kerstvakantie. Hugo de Jonge toch nog terug in het kabinet in een andere functie, of weer schoolmeester worden?HersteldHervormd schreef:
En die vervolgens niet te blussen/doven zijn inderdaad. Overigens hebben hybride auto's dat ook.
Kerncentrale.
Kerstvakantie of zomervakantie?
Minister de Jonge moet verkeer en waterstaat gaan doen ofzo? Mag van mij best hoor.Job schreef:Kerstvakantie. Hugo de Jonge toch nog terug in het kabinet in een andere functie, of weer schoolmeester worden?HersteldHervormd schreef:
En die vervolgens niet te blussen/doven zijn inderdaad. Overigens hebben hybride auto's dat ook.
Kerncentrale.
Kerstvakantie of zomervakantie?
Hugo de Jonge op verkeer en waterstaat... Dan zal hij de eerste maand wel moeten oefenen het woord vaccinatie niet meer in elke zin te gebruiken. Dat klinkt zo gek, als hij tegen de pers verteld dat vaccinatie de uitweg voor het fileprobleem is.Ad Anker schreef:Minister de Jonge moet verkeer en waterstaat gaan doen ofzo? Mag van mij best hoor.
snotterbel of oorsmeer
Smerig;)J.C. Philpot schreef:
Doe mij maar oorsmeer.
Een week vakantie nemen als ze thuis zijn.J.C. Philpot schreef:Hugo de Jonge op verkeer en waterstaat... Dan zal hij de eerste maand wel moeten oefenen het woord vaccinatie niet meer in elke zin te gebruiken. Dat klinkt zo gek, als hij tegen de pers verteld dat vaccinatie de uitweg voor het fileprobleem is.Ad Anker schreef:Minister de Jonge moet verkeer en waterstaat gaan doen ofzo? Mag van mij best hoor.
snotterbel of oorsmeer
Doe mij maar oorsmeer.
Voor de ouders: een week vakantie nemen als de kinderen thuis zijn, of als ze weer naar school zijn?
Oudjaarsdag, dan ben je nog wat fris.Hoopvol schreef:
Oudjaarsdag of nieuwjaarsdag?
GeenHersteldHervormd schreef:Oudjaarsdag, dan ben je nog wat fris.Hoopvol schreef:
Nieuwsjaardag bestaat hier vrijwel alleen maar uit bakjes koffie doen en autorijden, en dat onder het genot van een lekkere hoofdpijn
Wel of geen vuurwerk?
Ik zal dom zijn maar die hoofdpijn én die vele ritjes én die vele koffie snap ik nietHersteldHervormd schreef:Oudjaarsdag, dan ben je nog wat fris.Hoopvol schreef:
Nieuwsjaardag bestaat hier vrijwel alleen maar uit bakjes koffie doen en autorijden, en dat onder het genot van een lekkere hoofdpijn
Wel of geen vuurwerk?
Orchidee schreef:Ik zal dom zijn maar die hoofdpijn én die vele ritjes én die vele koffie snap ik nietHersteldHervormd schreef:Oudjaarsdag, dan ben je nog wat fris.Hoopvol schreef:
Wel of geen vuurwerk?
Meestal is de nacht kort, daarna een volle drukke dagOrchidee schreef:Ik zal dom zijn maar die hoofdpijn én die vele ritjes én die vele koffie snap ik nietHersteldHervormd schreef:Oudjaarsdag, dan ben je nog wat fris.Hoopvol schreef:
Wel of geen vuurwerk?
Oliebollenmerel schreef:Sneeuw!
Oliebollen of appelflappen
Tja, wat is kort? Ik heb de afgelopen 3 nachten nachtdienst gehad, ik slaap overdag dan maar zo'n 4 uur.HersteldHervormd schreef: Meestal is de nacht kort, daarna een volle drukke dag
Komt dit je niet beter bekend voor?