Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Tot hij zich verzoend heeft met de classis.
En als dat niet gebeurt, dan is hij niet welkom?Herman schreef:Tot hij zich verzoend heeft met de classis.
-
- Verbannen
Wat mij betreft niet, nee.Piet Puk schreef:En als dat niet gebeurt, dan is hij niet welkom?Herman schreef:Tot hij zich verzoend heeft met de classis.
Overigens ben ik bijzonder benieuwd wat het OM zal gaan zeggen over de directeur van het recherchebureau wat een baken onder de auto van ds. Bredeweg heeft geplaatst. Het stond onlangs in de PZC en ook in het RD van vandaag. Ik ben zeer benieuwd of het OM ook een opdrachtgever op het oog heeft waar onomstotelijk bewijs voor is. Het zal heel wat uitmaken als blijkt dat hij van partij A of B is.
Laatst gewijzigd door Jantje op 26 nov 2018, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Waarom ben je daar zo benieuwd naar dan? Het richt hooguit nog wat meer schade aan.Jantje schreef:Wat mij betreft niet, nee.Piet Puk schreef:En als dat niet gebeurt, dan is hij niet welkom?Herman schreef:Tot hij zich verzoend heeft met de classis.
Overigens ben ik bijzonder benieuwd wat het OM zal gaan zeggen over de directeur van het recherchebureau wat een baken onder de auto van ds. Bredeweg heeft geplaatst. Het stond onlangs in de PZC en ook in het RD van vandaag. Ik ben zeer benieuwd of het OM ook een opdrachtgever op het oog heeft.
De procedure is tussen het bureau en het OM. Je zult dus niet achter de opdrachtgever komen.Jantje schreef:Ik ben zeer benieuwd of het OM ook een opdrachtgever op het oog heeft waar onomstotelijk bewijs voor is. Het zal heel wat uitmaken als blijkt dat hij van partij A of B is.
Ik ben er niet echt bij betrokken, maar het lijkt mij dat een goede omgang met elkaar op z'n minst mag.
-
- Verbannen
Volgens mij verschaft dat nog meer duidelijkheid over deze zaak. Immers heeft het nogal een grote consequentie als blijkt dat een vóórstander of juist een tegenstander van ds. Bredeweg dit heeft gedaan.Zeeuw schreef:Waarom ben je daar zo benieuwd naar dan? Het richt hooguit nog wat meer schade aan.Jantje schreef:Wat mij betreft niet, nee.Piet Puk schreef:En als dat niet gebeurt, dan is hij niet welkom?Herman schreef:Tot hij zich verzoend heeft met de classis.
Overigens ben ik bijzonder benieuwd wat het OM zal gaan zeggen over de directeur van het recherchebureau wat een baken onder de auto van ds. Bredeweg heeft geplaatst. Het stond onlangs in de PZC en ook in het RD van vandaag. Ik ben zeer benieuwd of het OM ook een opdrachtgever op het oog heeft.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Dat kan het het bureau toch verklaren als zij vertelt wáárom dat is gedaan? Het lijkt mij essentieel dat het OM vraagt wat het motief is van het recherchebureau. Ze zullen toch niet zomaar het verzoek van een klant opvolgen.Erskinees schreef:De procedure is tussen het bureau en het OM. Je zult dus niet achter de opdrachtgever komen.Jantje schreef:Ik ben zeer benieuwd of het OM ook een opdrachtgever op het oog heeft waar onomstotelijk bewijs voor is. Het zal heel wat uitmaken als blijkt dat hij van partij A of B is.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Wandelende
- Inactief
Ik vond de reactie van de directeur van de reformatorische basisschool in Kruiningen wel heel positief. Ondanks de pijn toch de nadruk op naastenliefde.
(~)
Ik denk dat links- of rechtsom het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Het rakelt weer een hoop ellende op. Ik hoopte eigenlijk dat alles langzaam achter de rug was en er ergens weer een mogelijkheid begon te komen dat men vooruit kon gaan kijken.
Dienst van ds Bredeweg in Vrije OGG in Oldebroek gaat wegens omstandigheden niet door. Aldus het RD.
Tja, de meeste reformatorische kerken zijn ontstaan omdat een of meerdere predikanten voor zichzelf zijn begonnen.DDD schreef:Precies. Maar los daarvan vind ik dat dominees die voor zichzelf beginnen niet zouden moeten worden uitgenodigd in een reformatorische kerk.
Nou, nou. In sommige zo niet de meeste gevallen toch wel omdat er moeite was met de leer.Ambtenaar schreef:Tja, de meeste reformatorische kerken zijn ontstaan omdat een of meerdere predikanten voor zichzelf zijn begonnen.DDD schreef:Precies. Maar los daarvan vind ik dat dominees die voor zichzelf beginnen niet zouden moeten worden uitgenodigd in een reformatorische kerk.
-
- Verbannen
Daar was in dit specifieke geval nou juist géén sprake van.Piet Puk schreef:Nou, nou. In sommige zo niet de meeste gevallen toch wel omdat er moeite was met de leer.Ambtenaar schreef:Tja, de meeste reformatorische kerken zijn ontstaan omdat een of meerdere predikanten voor zichzelf zijn begonnen.DDD schreef:Precies. Maar los daarvan vind ik dat dominees die voor zichzelf beginnen niet zouden moeten worden uitgenodigd in een reformatorische kerk.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Je hebt gelijk JantjeJantje schreef:Daar was in dit specifieke geval nou juist géén sprake van.Piet Puk schreef:Nou, nou. In sommige zo niet de meeste gevallen toch wel omdat er moeite was met de leer.Ambtenaar schreef:Tja, de meeste reformatorische kerken zijn ontstaan omdat een of meerdere predikanten voor zichzelf zijn begonnen.DDD schreef:Precies. Maar los daarvan vind ik dat dominees die voor zichzelf beginnen niet zouden moeten worden uitgenodigd in een reformatorische kerk.