Ik snap dat inhoudelijk reageren niet lukt. Misschien lukt Romeinen 13 lezen wel.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 11:45Ah! Het wachten was inderdaad op de fans van Maduro die een rode lijn demonstratie willen. Ook om Khameini een hart onder de riem te steken.MGG schreef: ↑Gisteren, 11:43Een land aanvallen wat niet doet wat je wil en mensen doden. Ik snap jouw liefde tot moordenaars niet. Jezus heeft ook moordenaars lief, maar verafschuwt moorden. Trump vindt bloedvergiet prima zolang hij zijn doelen maar bereikt. De diplomatieke kwaliteiten moeten nog maar blijken. Het zou zomaar kunnen dat het een burgeroorlog wordt. Of de zoveelste mislukte Amerikaanse inmenging.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 11:02Wat een klasbak die Mr. President Trump. Een "onderhandelde ontsnapping" meld deze oppositie (van Venezuela). Toont weer de grote diplomatieke kwaliteiten van Trump en zijn weerstand tegen bloedvergieten.huisman schreef: ↑Gisteren, 10:50 https://www.cbsnews.com/live-updates/ve ... uro-trump/
Maduro gevangen genomen.
Gezien jij zo naïef bent om te denken dat Trump echt om de wereld geeft, kan je ook terugkijken hoe hij faalde bij Noord-Korea. Talloze Christen lijden daar elke dag en Trump laat hij stikken want daar is geen eer meer te behalen. Het zou mij niet verbazen als je Kim-Jong Un ook geweldig vindt. Hij is niet woke, 'krachtig', voelt zich de belangrijkste man op aarde en vermoord iedereen die hem in de weg staat. Precies wat de eigenschappen die jij lijkt te waarderen.