Triest is het.huisman schreef:Aan dat kind dat nu met botbreuken in het ziekenhuis van Tripoli ligt (helemaal alleen)

Triest is het.huisman schreef:Aan dat kind dat nu met botbreuken in het ziekenhuis van Tripoli ligt (helemaal alleen)
Waarom schud je nee danjudith schreef:Triest is het.huisman schreef:Aan dat kind dat nu met botbreuken in het ziekenhuis van Tripoli ligt (helemaal alleen)
wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.Lassie schreef:nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
Nee, ze spreken Engels.Gijs83 schreef:Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.Lassie schreef:nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
Ja, ik bedoel te snel Engels om te volgen.refo schreef:Nee, ze spreken Engels.Gijs83 schreef:
Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.
Lassie schreef:Aan onze vakantie in Canada die er nu toch wel iets anders uit is gaan zien (na een klein ongelukje).
he bah, wat naarLassie schreef:lichamelijke schade (of hoe noem je dat?). Manlief heeft z'n (aanelkaar geschroefde) teen, die hij 17 jaar geleden heeft gebroken, weer enorm gestoten waardoor hij nu mank loopt. Dus we kunnen niet veel lopen.