Onze beestjes

Ééntje is zelfs regelmatig aan het hyperventileren

Komt door die aardige burgemeester denk ik.Nasrani schreef:Zelfs in mijn beruchte dorp is het nog rustig. Wel wat maar is nog goed te doen... wel al veel blauw op straatZeeuw schreef:Waar is dat DIA? Hier paar kids met tolletjes, thats it.Bruna schreef:Lijkt me niet normaal. Hier hoor je - en gisteren - bijna niets.-DIA- schreef:BLAUW
De toestand van nu, 31 december 2018:
Dichte rookwolken, veroorzaakt door veel en velerlei vuurwerk, omringt mijn huis.
Af en toe zware slagen en felle flitsen.
Is dat normaal?
Nee Jan, dan zou ik het niet vragen.Jantje schreef:@Zeeuw, je weet toch wel waar @DIA woont? Het erge is, en ik weet zeker dat @DIA dat met me eens is, dat het één van de refobolwerken is in ons land (al haast ik me er bij te zeggen dat we hier in Zeeland geen haar beter zijn). Dat verstrekt ook mijn gedachtegang dat het in de Biblebelt in verhouding soms nog bijna erger is dan in de grote steden, zoals Amsterdam en Rotterdam.
Hier is het tot nu toe opmerkelijk rustig, blijkbaar heeft men óf al zijn kruit al verschoten, óf bewaart men het tot vanavond.
Ja zielig is dat he, dat is echt acute stress.Orchidee schreef:O wat zal ik blij zijn als het vannacht 6 uur is!
Onze beestjes
Ik denk het ook...Zeeuw schreef:
Komt door die aardige burgemeester denk ik.
Heeft u al Oliebollen aan den Plasseweg gekocht?
Best bijzonder hoe verschillend dat kan zijn. Op dit moment drie honden hier, waarvan er twee nog niet met de ogen knipperen bij de knal van de carbid bus, en de derde het heel vervelend vind.Mara schreef:Ja zielig is dat he, dat is echt acute stress.Orchidee schreef:O wat zal ik blij zijn als het vannacht 6 uur is!
Onze beestjes
Ik heb nu een soort pasta gehaald, dat schijnt de acute stress enigszins te verlagen.
Normaliter zie ik elke dag wel een politiebusje door de wijk rijden, nu hebben we al 3 dagen niets gezien.
Ook geen handhavers op hun mountainbike.
De schade in Biblebelt gemeenten is elk jaar hoger dan gemiddeld in andere gemeenten,Bruna schreef:Je hebt verschil in de Biblebelt.
Mijn definitie van de echte Biblebelt-gemeenten is waar zeg maar 50% of meer christelijk is /stemt (SGP / CU / CDA) zoals Urk, Rijssen, Reimerswaal, Tholen. Vlissingen, Schouwen-Duiveland etc kan ik geen Biblebelt noemen.
Is het op de echte Biblebelt dan rumoeriger? Als ik het goed begrijp wonen @Dia en @Jantje daar.
Ik denk dat @DIA en ik beiden aan de rand van de Biblebelt wonen, geografisch gezien. Maar @Geytenbeekje heeft wel gelijk dat de schade op de Biblebelt vaker groter is, relatief gezien, dan in de Randstad.Bruna schreef:Je hebt verschil in de Biblebelt.
Mijn definitie van de echte Biblebelt-gemeenten is waar zeg maar 50% of meer christelijk is /stemt (SGP / CU / CDA) zoals Urk, Rijssen, Reimerswaal, Tholen. Vlissingen, Schouwen-Duiveland etc kan ik geen Biblebelt noemen.
Is het op de echte Biblebelt dan rumoeriger? Als ik het goed begrijp wonen @Dia en @Jantje daar.
wat is dat precies voor pasta Mara?Mara schreef:Ik heb nu een soort pasta gehaald, dat schijnt de acute stress enigszins te verlagen.
GimCat anti stress pasta, maar dat is alleen voor katten. Ze lusten het heel graag.Isala schreef:wat is dat precies voor pasta Mara?Mara schreef:Ik heb nu een soort pasta gehaald, dat schijnt de acute stress enigszins te verlagen.
Hier ook één hond helemaal in de stress.
We waren in oktober al begonnen met vuurwerktraining. Andere jaren altijd vergeten, maar nu was het er toch van gekomen.
Nou, het het helpt helemaal niets
Precies. Hier hoor ik regelmatig al knallen.Orchidee schreef:Woon jij vast in een ander stukje Rotterdam