Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
kweet nog niet wat we vanavond eten..
Hier nog iemand die geen idee heeft. 3 dagen aardappels achter elkaarLassie schreef:kweet nog niet wat we vanavond eten..

net wel lekker een tomatensoepje naar binnen gewerkt.
Misschien vanavond gewoon een bolletje met hamburger en wat sla. Ik ga het gewoon eens makkelijk doen.
Misschien vanavond gewoon een bolletje met hamburger en wat sla. Ik ga het gewoon eens makkelijk doen.
kijk op de AH site voor lekker recepten...Mister schreef:Hier nog iemand die geen idee heeft. 3 dagen aardappels achter elkaarLassie schreef:kweet nog niet wat we vanavond eten..nu iets buitenlands, maar wat?
kliektje krieltjes uit de diepvries, samen met wat spinazie en appelmoes. Lekker makkelijk.
Memento zal wel wat lekkers voor zichzelf maken. Ossehaasje ofzo...
Memento zal wel wat lekkers voor zichzelf maken. Ossehaasje ofzo...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Heb gisteren lasagna gehad....Mister schreef:Hier nog iemand die geen idee heeft. 3 dagen aardappels achter elkaarLassie schreef:kweet nog niet wat we vanavond eten..nu iets buitenlands, maar wat?
Misschien dat dat een idee is voor je?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ben vandaag niet aan warm eten toegekomen 

~~Soli Deo Gloria~~
Eigengemaakte ballen gehakt op een broodje.
Met pindasaus.
Met pindasaus.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
heb precies datzelfde vandaag voor lunch gehad...fluitje schreef:Eigengemaakte ballen gehakt op een broodje.
Met pindasaus.
alleen waren de gehaktballen door moeder de vrouw gemaakt...
maar sinds wij 1 zijn....
En ik heb pindakaas genomen, inplaats van pindasaus...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Klinkt geweldig Bert, behalve dan die pindakaasBert Mulder schreef:heb precies datzelfde vandaag voor lunch gehad...fluitje schreef:Eigengemaakte ballen gehakt op een broodje.
Met pindasaus.
alleen waren de gehaktballen door moeder de vrouw gemaakt...
maar sinds wij 1 zijn....
En ik heb pindakaas genomen, inplaats van pindasaus...

- Bert Mulder
- Contacteer:
Tja Mister,Mister schreef:
Klinkt geweldig Bert, behalve dan die pindakaas
Je hebt recht op eigen mening, hoe fout die mening ook is...

Heb stamppot rauwe andijvie gegeten...met spekkies en zo.. was lang geleden.. maar lekker!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
geen flauw idee.
zojuist werd aangekondigd: schnitzel, andijvie en aardappelen. Met stoofpeertjes.
nog geen idee
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.