Hendrikus?judith schreef:Heb ik ook gezien!JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
Op de eerste pagina van Accent.

Hendrikus?judith schreef:Heb ik ook gezien!JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
ssst, niet alles verklappenjvdg schreef:Hendrikus?judith schreef:Heb ik ook gezien!JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
jvdg schreef:Hendrikus?judith schreef:Heb ik ook gezien!JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
ik dat al gepost had bij goedemorgenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
Zeker een verjongingskuur gedaan? Of een pruik op, kan ookjvdg schreef:
Hendrikus?
judith schreef:Heb ik ook gezien!JolandaOudshoorn schreef:mmm ga snel eens kijkenhelma schreef:ik vandaag een forummer in de krant zag
Ik roep hier tegen m'n vrouw dat er op de voorpagina van Accent van vandaag Hendrikus te zien is. Ik had beter eerst even zelf kunnen kijken...albion schreef:Zeker een verjongingskuur gedaan? Of een pruik op, kan ookjvdg schreef:
Hendrikus?
Op de eerste pagina van Accent.![]()
Mister schreef:Ik roep hier tegen m'n vrouw dat er op de voorpagina van Accent van vandaag Hendrikus te zien is. Ik had beter eerst even zelf kunnen kijken...albion schreef:Zeker een verjongingskuur gedaan? Of een pruik op, kan ookjvdg schreef:
Hendrikus?
Op de eerste pagina van Accent.![]()
gezegende zondag!Wilma van den Berg schreef:...ik de computer snel uit ga doen
...het eigenlijk al veel te laat is en ik maar heeeeeeeeeel eventjes op het forum zou kijken?
...ik jullie heel hartelijk groet en een goede, gezegende zondag wens
...misschien: tot volgende week heel eventjes
wat kan jij iemand nieuwsgierig maken zeg!!henriët schreef:ik net iets gedaan heb, wat ik nooit gedacht had, te durven doen.
het heel goed ging,
en heel leuk en fijn was.
en nee, ik zeg verder gewoon niks
Jij ging toch iets ruilen of terugbrengen....???henriët schreef:ik net iets gedaan heb, wat ik nooit gedacht had, te durven doen.
het heel goed ging,
en heel leuk en fijn was.
en nee, ik zeg verder gewoon niks
henriët schreef: we gaan eeerst maar koffie doen en dan moet ik nog om collectebonnen, vervolgens een jurk van jetje terugbrengen ( zucht.. ik durf t geloof ik niet.. maar ik zal dapper gaan...)