neu, in het vierkantje (ook wel leuk).henriët schreef: gaaf! op de diek???
nog leuke dingen gekocht??
ik moet morgen gaan stadten in Gouda!
benieuwd of ik nog forummers tegenkom.........

neu, in het vierkantje (ook wel leuk).henriët schreef: gaaf! op de diek???
hoelaat? ik werk morgen weer int ziekenhuis, van half 9 tot 11 uur/half twaalf.henriët schreef: gaaf! op de diek???
uur of 1 ofzo...hmprff schreef:hoelaat? ik werk morgen weer int ziekenhuis, van half 9 tot 11 uur/half twaalf.henriët schreef: gaaf! op de diek???
Is het aan leeftijd gebonden? Kan je er wel goed slagen??henriët schreef:uur of 1 ofzo...hmprff schreef:hoelaat? ik werk morgen weer int ziekenhuis, van half 9 tot 11 uur/half twaalf.henriët schreef: gaaf! op de diek???
k ga in ieder geval naar een onder ons bekende kledingzaak
voor je het weetalbion schreef:Is het aan leeftijd gebonden? Kan je er wel goed slagen??hmprff schreef:uur of 1 ofzo...henriët schreef: gaaf! op de diek???
hoelaat? ik werk morgen weer int ziekenhuis, van half 9 tot 11 uur/half twaalf.
je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...henriët schreef: uur of 1 ofzo...
Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...
daar gaat mn ma geloof ik heen,...Jo-Ann schreef:je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...henriët schreef: uur of 1 ofzo...
Misschien handig om een dikke portemonnee mee te nemen...
Kikker en eend?????????henriët schreef:t zit in de zeeuwse lucht vermoed ik...albion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.![]()
maar ga joh, leuk werk, heerlijk gevoel als je lokaal netjes is.. koop meteen een leuke plant of wandhanger met klimop... geeft een gezellige sfeer in de klas!
enne, wij zijn al gestart.. onze klas is helemaal okee, inclusief kikker en eend gedoe
MarthaMartha schreef:Kikker en eend?????????henriët schreef:t zit in de zeeuwse lucht vermoed ik...albion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.![]()
maar ga joh, leuk werk, heerlijk gevoel als je lokaal netjes is.. koop meteen een leuke plant of wandhanger met klimop... geeft een gezellige sfeer in de klas!
enne, wij zijn al gestart.. onze klas is helemaal okee, inclusief kikker en eend gedoe
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens de Bijbel is het een hoofdzaak. Dus die mensen zitten er niet naast...Mister schreef:Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...
Natuurlijk, waar zet je anders zo'n ding opMister schreef:Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...
zusterelly schreef:Natuurlijk, waar zet je anders zo'n ding opMister schreef:Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...![]()