Wat is je ergste blunder?

Wim Anker

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door Wim Anker »

Bertiel schreef: 16 apr 2025, 19:13 We zullen je voordragen voor een lintje Wim. Ik neem aan dat ik Huismans steun al heb
Fijn!
Ben ik vast een van de weinige met een lintje die niet door familie, vrienden etc. is voorgedragen (en die verder zelf niet veel hebben met de bezigheden waarvoor het lintje wordt aangevraagd) maar door mensen die echt vanuit de inhoudelijke bijdrage zo'n aanvraag doen!
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

TSD schreef: 16 apr 2025, 17:22 Precies, ontsporingen ontstaan ook gewoon omdat er direct weer heel heftig op gereageerd wordt. Met enige vorm van verdraagzaamheid is volgens mij niets mis en bij de 1e en beste uitglijder direct in de afrekenmodus gaan past daar niet bij.

Ik zie dat hij alweer verbannen is. Misschien is dat ook door dingen die voor ons niet zichtbaar zijn dus ik blijf er vanaf, maar áls dat nu puur is voor dat herhaalde verzoek om een fragment (waarbij hij mogelijk over het modbericht heen heeft gelezen), dan zou ik dat erg ver vinden gaan.
Helemaal mee eens.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

huisman schreef: 16 apr 2025, 17:53
Zeeuw schreef: 16 apr 2025, 16:02
Terri schreef: 16 apr 2025, 16:01
J P Zoon schreef: 16 apr 2025, 15:48

Ik zou zeggen: kom maar op met dat fragment.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik dacht dat er net al gezegd was dat we dit NIET gaan doen. Zie weer een bepaald patroon ontstaan, nadat er eerst nog enige voorzichtigheid was, maar de aap komt al weer uit de mouw piepen...
Precies. In de week naar Pasen ons druk maken over wat een dominee al dan niet zou zeggen.
Probleem lag niet bij @J P Zoon maar bij de forummer die een los citaat zonder context plaatst en wel een plaats noemt maar geen predikant zodat een heel aantal predikanten gelinkt kunnen worden aan deze uitspraak.

Zie trouwens dat er bannetjes worden uitgedeeld dus ik trek mij voorzichtig terug :OO3
Ik heb bij niemand een probleem gelegd, alleen 2 keer geconstateerd dat de prioriteit misschien wat verkeerd lag.
Van dat laatste heb ik geen last. Geloof het of niet, maar ik heb in al die jaren zelfs nog niet 1 waarschuwing gehad. Misschien betekent dat wel dat ik warm noch koud ben.
merel

Bericht door merel »

J P Zoon schreef: 16 apr 2025, 15:48

Ik zou zeggen: kom maar op met dat fragment.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik dacht dat er net al gezegd was dat we dit NIET gaan doen. Zie weer een bepaald patroon ontstaan, nadat er eerst nog enige voorzichtigheid was, maar de aap komt al weer uit de mouw piepen...
Precies. In de week naar Pasen ons druk maken over wat een dominee al dan niet zou zeggen.
Probleem lag niet bij @J P Zoon maar bij de forummer die een los citaat zonder context plaatst en wel een plaats noemt maar geen predikant zodat een heel aantal predikanten gelinkt kunnen worden aan deze uitspraak.

Zie trouwens dat er bannetjes worden uitgedeeld dus ik trek mij voorzichtig terug :OO3
Hoe weten jullie altijd dat er bannen worden uitgedeeld?
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: 16 apr 2025, 20:01

Hoe weten jullie altijd dat er bannen worden uitgedeeld?
Onder de naam van een forummer die vanmiddag nog actief was staat nu 'verbannen '
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie