Ik normaal ook hoor, maar ik vind die wijntjes moeilijk te vinden. (2.95 reken ik als 3 euro)wim schreef:Wij zijn al tevreden met iets van onder de 3 euro...Kaw schreef:Ik laat het nu bij wijntjes tussen de 3 en 4 euro met een wisselende samenstelling. Bevalt prima.
Welke van de twee kies je? (spelletje)
- JolandaOudshoorn
Hm ook maar eens proberen. Die zie ik altijd staan maar nog nooit meegenomen. Heb nu een fles die een hoop awards heeft gewonnen en door kenners als een van de beste wijnen onder de 5 euro is bestempeld... ben wel benieuwd.Hendrikus schreef:Kaw schreef:Ik laat het nu bij wijntjes tussen de 3 en 4 euro met een wisselende samenstelling. Bevalt prima.
3,89
uitstekend
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
moeilijk. Toch maar spaanse. Schroevendraaier, geen zaag.
sporten of muziek maken.
sporten of muziek maken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
allebei. Er is een tijd om te werken en een tijd om je van werken te onthouden. Na 5 dagen werken kan ik heerlijk genieten van de zaterdagochtend... in bed
Het een wordt door het ander mogelijk, uitrusten (luieren) na moe te zijn geworden van het werken, en werken als je weer energie hebt gekregen van het luieren.
November of Januari?

November of Januari?
- JolandaOudshoorn