Re: Avatars
Luther..., je nieuwe avatar... 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik vraag me altijd af hoe gijs z'n avatar door de ballotage is gekomen.
Dat lijkt me toch geen figuur die in de lijn van de NR staat.
Algemeen geaccepteerd ook niet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Wat bedoel je?Orchidee schreef:Luther..., je nieuwe avatar...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hij is zo "rood"Luther schreef:Wat bedoel je?Orchidee schreef:Luther..., je nieuwe avatar...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Inderdaad, ik had juist in deze tijd toch een blauwe verwacht.Orchidee schreef:Hij is zo "rood"Luther schreef:Wat bedoel je?Orchidee schreef:Luther..., je nieuwe avatar...
Niet meer (die rode heeft het niet lang volgehoudenOrchidee schreef:Hij is zo "rood"Luther schreef:Wat bedoel je?Orchidee schreef:Luther..., je nieuwe avatar...

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Luther: veel beter 

In veel refogezinnen zie ik de D.D. liggen !refo schreef:Ik vraag me altijd af hoe gijs z'n avatar door de ballotage is gekomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat bedoel je daarmee?Mara schreef:In veel refogezinnen zie ik de D.D. liggen !refo schreef:Ik vraag me altijd af hoe gijs z'n avatar door de ballotage is gekomen.
Als je het aan mij vraagt : in veel refogezinnen zie ik gewoon de Donald Duck liggen, terwijl wij hem jaren geleden al in de ban hebben gedaan, wegens dubieuze verhaallijnen.
Dus als Gijs deze eend wil gebruiken, die ik dan wel van toepassing vind op hem, niks mis mee
Dus als Gijs deze eend wil gebruiken, die ik dan wel van toepassing vind op hem, niks mis mee

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Magie, toverkunsten, geldgierigheid, spotten etc. vindt zo haar ingang in onze gezindte.Mara schreef:Als je het aan mij vraagt : in veel refogezinnen zie ik gewoon de Donald Duck liggen, terwijl wij hem jaren geleden al in de ban hebben gedaan, wegens dubieuze verhaallijnen.
Ik zou haast de HSV aanschaffen...
Ja... daar heeft Ds Kort niet voor gewaarschuwd dus heb ik mijn DD abonnement met een jaar verlengd.Mara schreef:In veel refogezinnen zie ik de D.D. liggen !refo schreef:Ik vraag me altijd af hoe gijs z'n avatar door de ballotage is gekomen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Huisman aan de DD ........huisman schreef:
Ja... daar heeft Ds Kort niet voor gewaarschuwd dus heb ik mijn DD abonnement met een jaar verlengd.

'k had em hoger ingeschat; jij?Auto schreef:Huisman aan de DD ........huisman schreef:
Ja... daar heeft Ds Kort niet voor gewaarschuwd dus heb ik mijn DD abonnement met een jaar verlengd.![]()

Ben net met een stoffer en blik de scherven van het beeld wat ik had van hem aan het opvegen.helma schreef:'k had em hoger ingeschat; jij?Auto schreef:Huisman aan de DD ........huisman schreef:
Ja... daar heeft Ds Kort niet voor gewaarschuwd dus heb ik mijn DD abonnement met een jaar verlengd.![]()