Kleine ergernissen [1]

Zita
Moderator

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

nogal. Ik hoorde op de radio de presentatie, en het klonk ook zeldzaam warrig. Een volgende kleine ergernis is de kwaliteit van de foto in het RD. 't Lijkt wel een brandweerman in het heetst van de strijd, met al die rookwolken.
Lassie

Bericht door Lassie »

nee, dat heet Fotografie.
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Eén of ander klingelbamboe ding in de tuin van de buren :mad
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Lourens

Bericht door Lourens »

dat ik maar één krentenbol heb meegenomen. Hij is op en ik lust wel meer.....
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
judith

Bericht door judith »

fluitje schreef:dat ik maar één krentenbol heb meegenomen. Hij is op en ik lust wel meer.....
Waar zit je? Ik heb er hier nog 3...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

fluitje schreef:dat ik maar één krentenbol heb meegenomen. Hij is op en ik lust wel meer.....
:haha je bent leuk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Dat ik lekker een dagje weg ben met een vriendin en dat ik dan alsnog door mijn collega wordt opgebeld met de vraag of ik weet dat er nog een usb stick in mijn pc zit... Dat ding zit er 3 weken, en hij kan er al 3 weken op kijken.... En dan gaat ie voor zo een onbenullig ding bellen :mad
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
albion

Bericht door albion »

Droelie schreef:Dat ik lekker een dagje weg ben met een vriendin en dat ik dan alsnog door mijn collega wordt opgebeld met de vraag of ik weet dat er nog een usb stick in mijn pc zit... Dat ding zit er 3 weken, en hij kan er al 3 weken op kijken.... En dan gaat ie voor zo een onbenullig ding bellen :mad
kan jij niet zien wie je belt? als het iemand van kantoor zou zijn, dan zou ik niet opnemen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

albion schreef:
Droelie schreef:Dat ik lekker een dagje weg ben met een vriendin en dat ik dan alsnog door mijn collega wordt opgebeld met de vraag of ik weet dat er nog een usb stick in mijn pc zit... Dat ding zit er 3 weken, en hij kan er al 3 weken op kijken.... En dan gaat ie voor zo een onbenullig ding bellen :mad
kan jij niet zien wie je belt? als het iemand van kantoor zou zijn, dan zou ik niet opnemen.
Ja kan het wel zien. Zat eerst in de auto en heb em toen lekker laten doen. Maar ik ga idd volgende x niet meer terugbellen... Als hij afwezig is knap ik ook de dingen zelf op ;)
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

een kleine ergernis is de afwezigheid van een parkeerschijf, gecombineerd met de aanwezigheid van een actieve parkeerwacht. Dat betekent ver ver weg van het winkelcentrum parkeren, zodat ik een schier eindeloos stuk moest sjouwen met een doos en een tas vol boodschappen.
helma

Bericht door helma »

grote ergernis...
de bonnetjes die ik gespaard heb van Sisi (speciaal allemaal pakjes sisi gekocht) voor de actie van ouwehand (zijn geldig tot 31 oktober) kan ik niets mee doen.
omdat ik morgen naar de dierentuin wil met de kleintjes dacht ik ze te "verzilveren"
staat er op de website van sisi dat ze geen kaartjes meer hebben :mad :mad :mad
wél worden de pakken met waardecouponnen nog gewoon verkocht in de supermarkt...

staat er op de website: op=op, zoals op de waardebonnen staat vermeld
ja, hallo! je gaat er toch vanuit dat ze zelf weten hoeveel van die waardebonnen ze uitgeven!
ik heb er 144 pakjes sisi voor gekocht :oO

ik ben boos op sisi :mad :mad :mad
Auto

Bericht door Auto »

helma schreef:grote ergernis...
de bonnetjes die ik gespaard heb van Sisi (speciaal allemaal pakjes sisi gekocht) voor de actie van ouwehand (zijn geldig tot 31 oktober) kan ik niets mee doen.
omdat ik morgen naar de dierentuin wil met de kleintjes dacht ik ze te "verzilveren"
wél worden de pakken met waardecouponnen nog gewoon verkocht in de supermarkt...

ja, hallo! je gaat er toch vanuit dat ze zelf weten hoeveel van die waardebonnen ze uitgeven!

Oei, dat is flinke pech ..... wij konden nog in september terecht. Ik vermoed dat ze maar op bepaalde dagen die kaarten ter beschikking gesteld hebben.
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:grote ergernis...

mail naar sisi sturen..
vragen staat vrij......
en wie weet...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Wie verzint nu een betaalde parkeerplaats voor het ziekenhuis. Ja, je moet toch wel naar het ziekenhuis, dus geen keuze. Gewoon dokken. Waanzinnig.
Auto

Bericht door Auto »

Kaw schreef:Wie verzint nu een betaalde parkeerplaats voor het ziekenhuis. Ja, je moet toch wel naar het ziekenhuis, dus geen keuze. Gewoon dokken. Waanzinnig.
Volgens mij is juist een gratis parkeerplaats bij een ziekenhuis zeer zeldzaam?
Gesloten