JolandaOudshoorn schreef:samanthi schreef:Ik kleedde de kinderen soms ook hetzelfde, zijzelf vonden dat leuk, in de zomer kocht ik vaak T-shirts in dezelfde knal kleur voor allemaal, makkelijk in de speeltuin, je hoefde alleen naar de kleur te zoeken.
Hier ook hoor. Vinden ze inderdaad ook wel leuk. En de kleding schuift ook gewoon weer door, van de oudste naar de jongste naar ....
Goede kleding ga je toch niet weggooien? En zo gebeurt het dat ik dan 10 jaar lang hetzelfde kledingstuk draag :-) Maar goed, ik ben dan ook niet zo mode gevoelig.
Ik heb ook nog wel kledingstukken van 10 jaar oud, een klassiek gesneden mantelpakje bijvoorbeeld.
Ik ben niet modegevoelig, heb mijn eigen stijl ontdekt en de kleuren die me goed staan en daar houd ik me aan. Daar zoek ik het ook op uit.
Maar nogmaals, het zou hier over leerlingen moeten gaan. Een meisje dat in kleding van een oudere zus in de mode van 10 jaar geleden op school komt, wordt gepest, daar kun je op wachten.
Als ik de schoolfoto's uit die tijd bekijk, zagen de jongelui er echt anders uit.
samanthi schreef:Ik kleedde de kinderen soms ook hetzelfde, zijzelf vonden dat leuk, in de zomer kocht ik vaak T-shirts in dezelfde knal kleur voor allemaal, makkelijk in de speeltuin, je hoefde alleen naar de kleur te zoeken.
Mijn kinderen wilden dat echt niet, ik vond er ook teveel jaar tussenzitten, dus geen anderhalf of 2 en dan kan een T shirtje belachelijk zijn bij een wat ouder kind.
En het stoere ventje kreeg andere kleding aan dan zijn bedeesde broer.
Overigens hadden ze zelf al een sterke mening w.b. kleding. Nee bleef nee, en nu ze ouder zijn hebben ze duidelijk een eigen smaak ontwikkeld. (die niet op elkaar lijkt)