Jean le Fontain bevorderd is als "primus inter pares" onder de moderators, nu ik daar minder tijd voor heb, en zijn naam daarom een donkerrood kleurtje heeft gekregen in plaats van groen. Deze functie betekent dat hij de contactpersoon wordt tussen het forum en het Erdee, dat hij de discussies over modereerbeleid in het modteam aanstuurt, en dat hij bij eventuele geschillen tussen een forumlid en een moderator het aanspreekpunt is.
Ah ja juust, ik doch al
Succes Jean!
Apart. Ik zie de man hier nooit. In ieder geval succes.
er zijn meer taken bij het modereren dan knippen en snoeien
Jean le Fontain bevorderd is als "primus inter pares" onder de moderators, nu ik daar minder tijd voor heb, en zijn naam daarom een donkerrood kleurtje heeft gekregen in plaats van groen. Deze functie betekent dat hij de contactpersoon wordt tussen het forum en het Erdee, dat hij de discussies over modereerbeleid in het modteam aanstuurt, en dat hij bij eventuele geschillen tussen een forumlid en een moderator het aanspreekpunt is.
Ah ja juust, ik doch al
Succes Jean!
Apart. Ik zie de man hier nooit. In ieder geval succes.
Op zich een goed teken dat jij niks van me merkt, toch?
Succes Jean!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
...80 jaar geleden Charles Lindberghs(1902-1974) zoon werd gekidnapt?
...het 5 jaar geleden de dag van zelfbeschadiging was of Self Injury Awareness Day?
...450 jaar geleden de Franse religieuze oorlog begon met een bloedbad, waarbij 1000 Hugenoten in Vassy werden vermoord?
...dat daar volgens mij deze week een indrukwekkend plaatje van in het RD stond?
...het vandaag nationale complimentendag is?
...de schaapskudde van Elspeet weer een nieuwe herder zoekt?
...het kabinet/tweede kamer vandaag o.a.debatteert over drang en dwang in de geestelijke gezondheidszorg?
...Rabobank, Ahold en bouwbedrijf Heijmans vandaag hun jaarcijfers bekendmaken?
...Ds.G.J.Baan vandaag de verbouwde kerk in de Ger.Gem. in Kapelle-Biezelinge in Zeeland in gebruik neemt?
...dat daarmee een einde komt aan de periode dat men om 11.30 en 18.00 kerkte in de Ger.Gem te Goes?
...de Ger.Gem.van Goes dus ook niet meer om 9.00 en 15.00 samenkomt, maar om 9.30, 14.00 en 18.00 uur?
...er de komende dagen een tuinidee beurs is in de Brabanthallen in Den Bosch?