Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
met mn zusje mee om kleding voor een bruiloft te kopen, ze is erg leuk geslaagd bij een mooie zaak in Zeist. Cartney.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Aaah, vermoedelijk is het dan Engelse kledij.....ik ken die winkelhenriët schreef:met mn zusje mee om kleding voor een bruiloft te kopen, ze is erg leuk geslaagd bij een mooie zaak in Zeist. Cartney.
- JolandaOudshoorn
Vanavond de evaluatievergadering gehad van de VBW. Was erg goed!
Vanmorgen met de jongste voor het laatst naar het CB geweest. Madam ging huilen toen ze gewogen en gemeten moest worden, maar bij de prik gaf ze geen kik
Vanmorgen met de jongste voor het laatst naar het CB geweest. Madam ging huilen toen ze gewogen en gemeten moest worden, maar bij de prik gaf ze geen kik

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ze zaten in een filmrolletje hoor... en de eindschat(de cache) zat een een soort broodtrommel. Wij hebben onze bijdrage aan het gastenboekje geleverd en er een Bounty ingedaan!Hendrikus schreef:Grote Pannenkoeken Schrokken, jajaGijs83 schreef:GPS-wandeling en pannenkoeken eten!
Ik ga maar eens gauw beginnen met nakijken. Ben ik voorlopig zoet mee....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
succes! Zet er een schaaltje kruidnootjes bij, dat verhoogt de stemming:)albion schreef:Ik ga maar eens gauw beginnen met nakijken. Ben ik voorlopig zoet mee....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Barmhartigheid
Nu de zuster zelf ziek is, maar niet werken maar lekker uitzieken. Is best lekker voor 'een keertje' 

Zojuist heb ik een zeldzaam kwaaie mail gestuurd naar kaartenenatlassen.nl. Die dames en heren leveren niet af wat je bestelt, reageren niet op mail enzovoorts. Het is beslist leuk om dan eens een boze mail te kunnen sturen, met allerlei ultimata. 
En verder spam ik marktplaats vol met afgedankte kleding. Het loopt best leuk. Zo te zien ga ik wel weer dikke vriendinnen worden met het postkantoordametje, net als in de bol.com-verkoop-tijden.
Voorts heb ik een cake gebakken die helaas in meerdere delen uit de bakvorm kwam.

En verder spam ik marktplaats vol met afgedankte kleding. Het loopt best leuk. Zo te zien ga ik wel weer dikke vriendinnen worden met het postkantoordametje, net als in de bol.com-verkoop-tijden.
Voorts heb ik een cake gebakken die helaas in meerdere delen uit de bakvorm kwam.
Met als onderwerp: "Doe eens normaal man"Zita schreef:Zojuist heb ik een zeldzaam kwaaie mail gestuurd naar kaartenenatlassen.nl.
Zelfs zonder die kreet (maar met de bedreiging dat ik het bedrijf bij iedereen zou afraden) had ik binnen tien minuten reactie. Ze vonden het terecht dat ik 'behoorlijk pissig' was. Nou moe.Tiberius schreef:Met als onderwerp: "Doe eens normaal man"Zita schreef:Zojuist heb ik een zeldzaam kwaaie mail gestuurd naar kaartenenatlassen.nl.

- MarthaMartha
thuiskomen van een weekje vakantie in Zeeland (Schouwen Duiveland, we zijn het eiland de hele week niet afgeweest, m.u.v. een bezoekje van mijn broer en zijn gezin op Tholen).... het was super!!! En nu wassen............ en opruimen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
beterschapBarmhartigheid schreef:Nu de zuster zelf ziek is, maar niet werken maar lekker uitzieken. Is best lekker voor 'een keertje'

(telefoneren gaat misschien ook wel vanaf de bank;))
Straks hoofdzakelijk schuren aan het prieel wat ik gisteren opgehaald heb.
Misschien ook nog in de verf vandaag maar weet niet of ik dat red.
Verder vanmiddag een ontmoeting met een vriend die onverwacht overgekomen is uit Australie.
Gezellig samen voetbal kijken en dan met anderen de wedstrijd bespreken.
Misschien ook nog in de verf vandaag maar weet niet of ik dat red.
Verder vanmiddag een ontmoeting met een vriend die onverwacht overgekomen is uit Australie.
Gezellig samen voetbal kijken en dan met anderen de wedstrijd bespreken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
ledikantje schuren en mogelijk ook in de grondverf zetten...
(de wieg is bijna verleden tijd, hij kijkt teveel over het randje)
(de wieg is bijna verleden tijd, hij kijkt teveel over het randje)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag thuiswerken voor het re-integratiebureau i.p.v. in Barneveld. Vanavond orgelles.