Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?Zeeuw schreef:3 worsten uit de Jura
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Dodo
Aha, ben je nu ook vrienden met Google? ;-)-DIA- schreef:Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?Zeeuw schreef:3 worsten uit de Jura
Nee, bepaald niet. Google volgt mij op al mijn wegen en wil alles van mij weten...Dodo schreef:Aha, ben je nu ook vrienden met Google? ;-)-DIA- schreef:Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?Zeeuw schreef:3 worsten uit de Jura
Heel vroeger, ik was nog een kleine jongen. een jaar of 15-16, kreeg ik boeken via de bibliotheek over dinosauriërs en verwanten.
Daar kwamen ook die geologische tijdperken ter sprake. Soms kan ik te goed onthouden en soms vergeet ik te veel.
Ja, ze zijn wat verser.-DIA- schreef:Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?Zeeuw schreef:3 worsten uit de Jura
Een beetje vreemd met dit warme weer, maar heerlijk van de winter weer verse boerenkool met worst van de slager
Google luistert ook gewoon met preken mee, dat is dan weer wél positief!-DIA- schreef:Nee, bepaald niet. Google volgt mij op al mijn wegen en wil alles van mij weten...Dodo schreef:Aha, ben je nu ook vrienden met Google? ;-)-DIA- schreef: Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?
Heel vroeger, ik was nog een kleine jongen. een jaar of 15-16, kreeg ik boeken via de bibliotheek over dinosauriërs en verwanten.
Daar kwamen ook die geologische tijdperken ter sprake. Soms kan ik te goed onthouden en soms vergeet ik te veel.
Maar hij gaat ook na wie ze beluisterd. Als er een tijd zou aanbreken waarin de Kerk vervolgd zal worden zijn moderne media een middel. Of kunnen dat zijn. Wat zou b.v. dhr. A. Hitler er gemak van hebben gehad om de Joden van de aarde uit te roeien.Piet Puk schreef:Google luistert ook gewoon met preken mee, dat is dan weer wél positief!-DIA- schreef:Nee, bepaald niet. Google volgt mij op al mijn wegen en wil alles van mij weten...Dodo schreef:Aha, ben je nu ook vrienden met Google? ;-)-DIA- schreef: Zijn die lekkerder dan uit het Krijt of Perm?
Ds. W. L. Tukker. Abraham de vader alles gelovigen
Joh. Polyander schijnbare tegenstrijdigheden
Ds. L. Kievit de man uit Ur
Ds. S van Dorp. Zalig! Wie?
Philip Keller psalm /3
Theun de Vries het meisje met het rode haar
Voor slechts €7
De laatste rommelmarkt dit jaar, en dat is maar goed ook
Joh. Polyander schijnbare tegenstrijdigheden
Ds. L. Kievit de man uit Ur
Ds. S van Dorp. Zalig! Wie?
Philip Keller psalm /3
Theun de Vries het meisje met het rode haar
Voor slechts €7
De laatste rommelmarkt dit jaar, en dat is maar goed ook
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Dodo
Sinds een paar dagen heb ik de app Star Walk op mijn telefoon. Je richt 'm op de lucht, en hij laat zien welke sterren en sterrebeelden er zijn. Helaas is door de lichtvervuiling het grootste deel niet te zien, maar zelfs wat je wel kunt zien is indrukwekkend. En opeens blijkt dat zo'n heldere ster een overtrekkende satelliet is...
's Avonds bij het hond uitlaten sta ik als op een donker plekje met mijn mobiel in de lucht, in de hoop dat niemand het ziet...
Wat ik nu nog graag wil, is de vallende sterren zien. Vannacht zou de beste tijd zijn.
's Avonds bij het hond uitlaten sta ik als op een donker plekje met mijn mobiel in de lucht, in de hoop dat niemand het ziet...
Wat ik nu nog graag wil, is de vallende sterren zien. Vannacht zou de beste tijd zijn.
Welke heb jij gedownload? Er zijn er heel veel.Dodo schreef:Sinds een paar dagen heb ik de app Star Walk op mijn telefoon. Je richt 'm op de lucht, en hij laat zien welke sterren en sterrebeelden er zijn. Helaas is door de lichtvervuiling het grootste deel niet te zien, maar zelfs wat je wel kunt zien is indrukwekkend. En opeens blijkt dat zo'n heldere ster een overtrekkende satelliet is...
- Dodo
Het is een gratis app, alleen Star Walk, zonder cijfers of andere toevoegingen. Een blauw-paars icoontje.Arja schreef:Welke heb jij gedownload? Er zijn er heel veel.Dodo schreef:Sinds een paar dagen heb ik de app Star Walk op mijn telefoon. Je richt 'm op de lucht, en hij laat zien welke sterren en sterrebeelden er zijn. Helaas is door de lichtvervuiling het grootste deel niet te zien, maar zelfs wat je wel kunt zien is indrukwekkend. En opeens blijkt dat zo'n heldere ster een overtrekkende satelliet is...
Dank! Gevonden.Dodo schreef:Het is een gratis app, alleen Star Walk, zonder cijfers of andere toevoegingen. Een blauw-paars icoontje.Arja schreef:Welke heb jij gedownload? Er zijn er heel veel.Dodo schreef:Sinds een paar dagen heb ik de app Star Walk op mijn telefoon. Je richt 'm op de lucht, en hij laat zien welke sterren en sterrebeelden er zijn. Helaas is door de lichtvervuiling het grootste deel niet te zien, maar zelfs wat je wel kunt zien is indrukwekkend. En opeens blijkt dat zo'n heldere ster een overtrekkende satelliet is...
Nu wachter op een heldere nacht.
- J.C. Philpot
Dank voor de tip. Ik wil hem ook wel eens proberen. En dan te bedenken dat God alle sterren bij hun naam kent (psalm 147).Dodo schreef:Sinds een paar dagen heb ik de app Star Walk op mijn telefoon. Je richt 'm op de lucht, en hij laat zien welke sterren en sterrebeelden er zijn. Helaas is door de lichtvervuiling het grootste deel niet te zien, maar zelfs wat je wel kunt zien is indrukwekkend. En opeens blijkt dat zo'n heldere ster een overtrekkende satelliet is...
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Heb je dit boekje al gelezen?J.C. Philpot schreef: Dank voor de tip. Ik wil hem ook wel eens proberen. En dan te bedenken dat God alle sterren bij hun naam kent (psalm 147).

Zo mooi!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Nee, ben ik niet bekend mee. Maar bedankt voor de tip!Mara schreef:Heb je dit boekje al gelezen?J.C. Philpot schreef: Dank voor de tip. Ik wil hem ook wel eens proberen. En dan te bedenken dat God alle sterren bij hun naam kent (psalm 147).
Zo mooi!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield