Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
vanochtend: al lekker veel gedaan: wassen gedraaid, keuken op geruimd en hygienisch schoon gemaakt, was opgehangen, boodschappen gedaan.
vanmiddag: wassen draaien en ophangen, beneden stofzuigen, strijkgoed weg werken, relaxen en vanmiddag komt er iemand op bezoek
vanavond: misschien heel even de stad in.
vanmiddag: wassen draaien en ophangen, beneden stofzuigen, strijkgoed weg werken, relaxen en vanmiddag komt er iemand op bezoek
vanavond: misschien heel even de stad in.
vandaag cursusdag Hoornbeeck
vlg week laatste keer en hopelijk een diploma....
vanavond Beroepenvoorlichting twee dochters VLC Amersfoort
vlg week laatste keer en hopelijk een diploma....
vanavond Beroepenvoorlichting twee dochters VLC Amersfoort
Vandaag naar school geweest, evenals de hele week. Vanavond een toets leren die ik morgen heb. Hopen dat ik nog wat kan ontspannen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
henriët schreef:adreslijst geboortekaartjes maken..........
komt geen end aan

Bel je wel even op tijd want we hebben dan een drukke week en zijn ook een aantal dagen van huis. Je begrijpt dat we graag als eerste willen zijn

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Succes morgen met je toets.vlinder schreef:Vandaag naar school geweest, evenals de hele week. Vanavond een toets leren die ik morgen heb. Hopen dat ik nog wat kan ontspannen....
Zo lekker douchen en mn pyjama aan, mn tas inpakken voor 2 dagen Parijs.. En denk dat ik daarna nog ff langs de McDrive ga.. Heb heel de dag al zin in zo'n sate burger... 

"nestelen"
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Strijken hoort er toch ook bijhenriët schreef:"nestelen"

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Bij ons zouden ze zeggen: niet goed volgens Dr.Baan(huisarts hier die verschillende lezingen over voeding heeft gegeven).Droelie schreef:Zo lekker douchen en mn pyjama aan, mn tas inpakken voor 2 dagen Parijs.. En denk dat ik daarna nog ff langs de McDrive ga.. Heb heel de dag al zin in zo'n sate burger...
Ach Gijs, er zijn nu eenmaal mensen die voeding niet hoog op hun prioriteitenlijstje hebben staan 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Niet goed volgens een dokter, volgens die, volgens die enz.Gijs83 schreef:Bij ons zouden ze zeggen: niet goed volgens Dr.Baan(huisarts hier die verschillende lezingen over voeding heeft gegeven).Droelie schreef:Zo lekker douchen en mn pyjama aan, mn tas inpakken voor 2 dagen Parijs.. En denk dat ik daarna nog ff langs de McDrive ga.. Heb heel de dag al zin in zo'n sate burger...
Probeer zelf wel uit te zoeken wat wel of niet goed voor me is

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
In je pyjama???Droelie schreef:Zo lekker douchen en mn pyjama aan, mn tas inpakken voor 2 dagen Parijs.. En denk dat ik daarna nog ff langs de McDrive ga.. Heb heel de dag al zin in zo'n sate burger...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vandaar waarschijnlijk de McDrivealbion schreef:In je pyjama???Droelie schreef:Zo lekker douchen en mn pyjama aan, mn tas inpakken voor 2 dagen Parijs.. En denk dat ik daarna nog ff langs de McDrive ga.. Heb heel de dag al zin in zo'n sate burger...

Vanavond naar een mooie lezing geweest over apologetiek. Het was de laatste uit deze serie:
http://home.filternet.nl/~mjpaul/THGB/Index.html
Was zeer de moeite waard!
http://home.filternet.nl/~mjpaul/THGB/Index.html
Was zeer de moeite waard!
~~Soli Deo Gloria~~
vanmorgen huishouden
vanmiddag met mijn nicht naar Werkendam; kijkje nemen/rondleiding bij de Leevboerderij
http://www.leevboerderijheterfdeel.nl/
(stond gister ook een stukje van in 't RD)
vanavond verjaardag schoonmoeder
vanmiddag met mijn nicht naar Werkendam; kijkje nemen/rondleiding bij de Leevboerderij
http://www.leevboerderijheterfdeel.nl/
(stond gister ook een stukje van in 't RD)
vanavond verjaardag schoonmoeder