Leuk!! geniet ervan. En super dat je het doet!!Zita schreef:vandaag zou ik correctiewerk doen en hard studeren. Schoonzuslief belde echter: ze heeft al sinds vrijdagavond nauwelijks geslapen, enorme kiespijn na een wortelkanaalbehandeling, en nu is de noodvulling eindelijk gaan lekken en trekt de pijn weg. Of ik zin had in twee dametjes om me mee te vermaken vandaag, zodat zij zelf een dutje kan doen. Tuurlijk. Ze zijn nog nooit met de trein geweest, dus dat gaan we maar eens doen. Twee stationnetjes heen, fristi drinken bij de hema, en dan weer twee stationnetjes terug. Pannenkoeken schijnen het allerlievelingste eten te zijn, dus het menu staat ook meteen vast.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
- oesterschelpje
Even 5 minuten aanwippen bij een jarige vriendin die heel ernstige zorgen in haar gezin heeft en daardoor haar verjaardag niet kan vieren.
Daarna onverwachts met een eenzame vriendin op stap, ergens een bakkie leut drinken.
Ze is net als ik vandaag vrij, dus dat kwam heel mooi uit.
Ze komt vanavond mee eten, de kids zijn helemaal happy, ze is zo een lieve meid!
Daarna onverwachts met een eenzame vriendin op stap, ergens een bakkie leut drinken.
Ze is net als ik vandaag vrij, dus dat kwam heel mooi uit.
Ze komt vanavond mee eten, de kids zijn helemaal happy, ze is zo een lieve meid!
Vandaag werken en vanavond echt maar eens beginnen met mijn kamer op te ruimen en de spullen van de oude pc op de nieuwe pc zetten...
Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
als ik vanavond niet in slaap wil sukkelen tijdens de Bijbelkring moet ik echt iets meer slapen dan de ruim 4 uur van vannachtGijs83 schreef:Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
1 uur sliep ik nog niet en om half 6 was ik al weer wakker

als ik dan vanmiddag 1 uurtje slaap red ik het wel vanavond

Matchbox kan toch ook?Hendrikus schreef:Dinky Toy heet dat toch?helma schreef:vanmiddag verjaardag klein Autootje
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
"werken" en vanavond een 2e poging om mijn kamer op te ruimen
Dan ben ik wel benieuwd naar dat stuk.Gijs83 schreef:Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
Zelf vind ik het echt wel zin hebben om overdag een tukkie bij te slapen.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Misschien zou je eens bij van Driel kunnen kijken in Dordrecht. Ik heb ook moeilijke voeten en ben daar laatst heel leuk geslaagd. Zelfs zo dat ik maar gelijk 2 paar heb gekocht. Niet goedkoop, maar ik kan er wel paar jaar mee voorruit. Voor mij is het uiteindelijk een kinderlaars geworden, met brede voorvoet, een hakje en een super smalle schachtwijdte.....sja, ik ben nogal veeleisend....Orchidee schreef:Zou leuk zijn als ik zoiets zou passen, maar vergeet het maarMara schreef:Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
Daarom schreef ik ook: helaas kom je dan in een duurder segment terecht, maar ze zijn er wel !
En echt geen 200 euro.
Ik weet zeker dat er rond de 140 best laarzen verkrijgbaar zijn, ook duur, maar toch altijd nog 60 minder.![]()
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!
En laarzen kostten in het duurdere segment trouwens wel duurder dan 200 euro, kijk maar eens bij het merk Durea, want daar kom ik meestal op uit
Die zaken zitten overal, eventueel online te bestellen, en prijzen vielen mee (Esprit 79,95, bijv)
Jammergenoeg zitten ze niet in Rotterdam, verbaast me eigenlijk. Veel in noord en oostnederland.![]()
Bij Ziengs pas ik al helemaal geen schoen of laars![]()
![]()
![]()
Heb vandaag nog hier en daar geïnformeerd,ook bij Jongenengel op de Goudsesingel...daar is het eventueel mogelijk om laarzen voor mij te fabriceren...maar dat kost me bijna 400 euro![]()
![]()
, dus ik heb gezegd...laat maar

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Misschien zou je eens bij van Driel kunnen kijken in Dordrecht. Ik heb ook moeilijke voeten en ben daar laatst heel leuk geslaagd. Zelfs zo dat ik maar gelijk 2 paar heb gekocht. Niet goedkoop, maar ik kan er wel paar jaar mee voorruit. Voor mij is het uiteindelijk een kinderlaars geworden, met brede voorvoet, een hakje en een super smalle schachtwijdte.....sja, ik ben nogal veeleisend....Orchidee schreef:Zou leuk zijn als ik zoiets zou passen, maar vergeet het maarMara schreef:Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!
En laarzen kostten in het duurdere segment trouwens wel duurder dan 200 euro, kijk maar eens bij het merk Durea, want daar kom ik meestal op uit
Die zaken zitten overal, eventueel online te bestellen, en prijzen vielen mee (Esprit 79,95, bijv)
Jammergenoeg zitten ze niet in Rotterdam, verbaast me eigenlijk. Veel in noord en oostnederland.![]()
Bij Ziengs pas ik al helemaal geen schoen of laars![]()
![]()
![]()
Heb vandaag nog hier en daar geïnformeerd,ook bij Jongenengel op de Goudsesingel...daar is het eventueel mogelijk om laarzen voor mij te fabriceren...maar dat kost me bijna 400 euro![]()
![]()
, dus ik heb gezegd...laat maar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ichtus schreef:Dan ben ik wel benieuwd naar dat stuk.Gijs83 schreef:Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
Zelf vind ik het echt wel zin hebben om overdag een tukkie bij te slapen.
Eleoscript schreef:Bijslapen is onmogelijk
Wanneer je een of meedere nachten te weinig nachturst hebt gehad, lijkt een extra lange nachtrust een oplossing. Maar 'bijslapen'is onmogelijk, stellen wetenschappers na onderzoek.
Met name aandacht en reactiesnelheid blijven verslapt, ook na een vruchtbare nacht slaap. Amerikaanse wetenschappers deden onderzoek onder 159 personen. Een kleine groep hiervan sliep normaal, het andere deel mocht vijf nachten achtereen slechts tussen vier en acht uur 's-morgens slapen. Na deze periode mochten ze een aantal dagen extra lang slapen.
Iedere dag begon met het doen van testen. Dit werd elke twee uur herhaald. Na een nacht bijslapen scoorden de testpersonen met slaaptekort beter, maar nog altijd waren ze moe en hadden ze moeite zich te concentreren. Dit in tegenstelling tot de groep met het regelmatige slaappatroon.
bron: www.gezondheidsnet.nl
Dat zou betekenen dat je na grote vermoeidheid nooit meer minder vermoeid zult zijn. Toch? Dus in je leven word je alleen maar steeds vermoeider.Gijs83 schreef:Ichtus schreef:Dan ben ik wel benieuwd naar dat stuk.Gijs83 schreef:Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
Zelf vind ik het echt wel zin hebben om overdag een tukkie bij te slapen.Eleoscript schreef:Bijslapen is onmogelijk
Wanneer je een of meedere nachten te weinig nachturst hebt gehad, lijkt een extra lange nachtrust een oplossing. Maar 'bijslapen'is onmogelijk, stellen wetenschappers na onderzoek.
Met name aandacht en reactiesnelheid blijven verslapt, ook na een vruchtbare nacht slaap. Amerikaanse wetenschappers deden onderzoek onder 159 personen. Een kleine groep hiervan sliep normaal, het andere deel mocht vijf nachten achtereen slechts tussen vier en acht uur 's-morgens slapen. Na deze periode mochten ze een aantal dagen extra lang slapen.
Iedere dag begon met het doen van testen. Dit werd elke twee uur herhaald. Na een nacht bijslapen scoorden de testpersonen met slaaptekort beter, maar nog altijd waren ze moe en hadden ze moeite zich te concentreren. Dit in tegenstelling tot de groep met het regelmatige slaappatroon.
bron: http://www.gezondheidsnet.nl

Het slaapuurtje heeft geholpen; was volkomen helder tijdens de Bijbelkring.helma schreef:als ik vanavond niet in slaap wil sukkelen tijdens de Bijbelkring moet ik echt iets meer slapen dan de ruim 4 uur van vannachtGijs83 schreef:Volgens de nieuwste Eleosscript heeft dat niet echt zin(zie achterkant).helma schreef:super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
1 uur sliep ik nog niet en om half 6 was ik al weer wakker![]()
als ik dan vanmiddag 1 uurtje slaap red ik het wel vanavond
Gelukkig!
't was de moeite waard.
1 Petrus 1:13 Daarom opschortende de lenden uws verstands, en nuchteren zijnde, hoopt volkomenlijk op de genade, die u toegebracht wordt in de openbaring van Jezus Christus.
na te luisteren: kerkomroep CGK Overberg
Zita schreef:Dat zou betekenen dat je na grote vermoeidheid nooit meer minder vermoeid zult zijn. Toch? Dus in je leven word je alleen maar steeds vermoeider.Gijs83 schreef:Eleoscript schreef:Bijslapen is onmogelijk
bron: http://www.gezondheidsnet.nl
Je zou het wel denken. Misschien iemand eens op gezondheidsnet.nl kijken wat het verband van dit stukje is...
Vanmorgen werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond Reformatieherdenkingsdienst van de plaatselijke SEZ waarin Ds.C.L.Onderdelinden voorgaat.