Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
Ik zou erg graag willen komen, maar zit n beetje met vervoer:
- s middags ben ik in Zeist, kan ik daarvandaan snel in Woudenberg zijn (met OV?)?
- s avonds moet ik terug naar B. (iemand daar uit de buurt met wie ik misschien mee kan rijden?)
- s middags ben ik in Zeist, kan ik daarvandaan snel in Woudenberg zijn (met OV?)?
- s avonds moet ik terug naar B. (iemand daar uit de buurt met wie ik misschien mee kan rijden?)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat eerste is afhankelijk van waar iemand vandaan komt?
Je zou van Zeist naar Maarn kunnen reizen en dan zou iemand je op kunnen halen of in Veenendaal West! Je kunt ook naar a'sfoort reizen maar dat is heel erg om.
(misschien heb je hier wat aan)
Je zou van Zeist naar Maarn kunnen reizen en dan zou iemand je op kunnen halen of in Veenendaal West! Je kunt ook naar a'sfoort reizen maar dat is heel erg om.
(misschien heb je hier wat aan)
Is goed hoor, ik zal je even een pb sturen!Orchidee schreef:Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...Ria schreef:Moet nu alleen nog even vervoer regelen!
Het zou fijn zijn als dat zou kunnen!
Welke tijd haal je me op?Daar pb'en we wel even over, anders word het misschien iets te privé

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...
Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!
Welke tijd haal je me op?
Orchidee schreef:Daar pb'en we wel even over, anders word het misschien iets te privé
Ook nog een plekje voor mij in de auto??Ria schreef:Is goed hoor, ik zal je even een pb sturen!

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Ja is goed, kunnen Ria en jij gezellig babbelen onderwegRuth schreef:Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!
Welke tijd haal je me op?Orchidee schreef:Daar pb'en we wel even over, anders word het misschien iets te privé
Ook nog een plekje voor mij in de auto??Ria schreef:Is goed hoor, ik zal je even een pb sturen!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....Orchidee schreef:Ja is goed, kunnen Ria en jij gezellig babbelen onderwegRuth schreef:Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!
Welke tijd haal je me op?Orchidee schreef:Daar pb'en we wel even over, anders word het misschien iets te privé

En wonen jullie heel dicht bij elkaar??
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Jep! We wonen allemaal in dezelfde straat! We hebben elkaar aangestoken met het RF-virus!Katharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....Orchidee schreef:Ja is goed, kunnen Ria en jij gezellig babbelen onderwegRuth schreef:Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!
Ook nog een plekje voor mij in de auto??Ria schreef:Is goed hoor, ik zal je even een pb sturen!![]()

You put me outside my safety-zone
Zeg Käthe, het is niet errug, maar erg......Katharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ja, het is niet zover lopen naar Orchidee of RiaKatharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....Orchidee schreef:Ja is goed, kunnen Ria en jij gezellig babbelen onderwegRuth schreef:Orchidee schreef:Ik heb nog wel een plaatsje over, dus als je wilt...Ria schreef:So hee! Das een snelle reactie!
Ook nog een plekje voor mij in de auto??Ria schreef:Is goed hoor, ik zal je even een pb sturen!![]()

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
- MarthaMartha
je kunt dan beter naar Scherpenzeel met de bus!hmprff schreef:Ik zou erg graag willen komen, maar zit n beetje met vervoer:
en dan zou iemand je daar op kunnen pikken.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zijn jullie niet meer "on speaking terms"?Luther schreef:Zeg Käthe, het is niet errug, maar erg......Katharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....
Als zelfs commentaar op echtelieden onderling al via het RF moet worden gebracht, dan hebben we het geleuter echt ten top.

jvdg schreef:Zijn jullie niet meer "on speaking terms"?Luther schreef:Zeg Käthe, het is niet errug, maar erg......Katharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....
Als zelfs commentaar op echtelieden onderling al via het RF moet worden gebracht, dan hebben we het geleuter echt ten top.![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Orchidee schreef:jvdg schreef:Zijn jullie niet meer "on speaking terms"?Luther schreef:Zeg Käthe, het is niet errug, maar erg......Katharina van Bora schreef:Volgens mij kennen jullie elkaar errug goed....
Als zelfs commentaar op echtelieden onderling al via het RF moet worden gebracht, dan hebben we het geleuter echt ten top.![]()
![]()
![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Weet je hoever het bij ons weg is?MarthaMartha schreef:huh? je vroeg of je welkom was? nou dat zie je....PvS schreef:Foei MM, ik heb me niet opgegeven!
je komt toch wel?
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
- MarthaMartha
geen flauw idee.... maar vast de moeite waardPvS schreef:Weet je hoever het bij ons weg is?MarthaMartha schreef:huh? je vroeg of je welkom was? nou dat zie je....PvS schreef:Foei MM, ik heb me niet opgegeven!
je komt toch wel?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!