Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Ik al een aantal maanden op de lijst niet voorkom?
Ik nog niet weet of ik het positief of negatief moet bekijken?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Misschien vind jij het niet meer zo "gezellig"Lourens schreef:Ik al een aantal maanden op de lijst niet voorkom?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van niets op 5 moet ik daar trots op zijn of moet ik mij schamen.(Waren wel 313 uiterst mooie postings
)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik denk positief! Waarom negatief?Lourens schreef:Ik al een aantal maanden op de lijst niet voorkom?
komt dat je pas 1 volledige maand in de peiling hebt meegedaan, maar het is best veel inderdaad. Als je allemaal waardevolle postings zijn ben je er wel behoorlijke tijd mee zoet geweest!huisman schreef:Van niets op 5 moet ik daar trots op zijn of moet ik mij schamen.(Waren wel 313 uiterst mooie postings)
Waar is een forum volgens jou dan voor GijsGijs83 schreef:Ik denk positief! Waarom negatief?Lourens schreef:Ik al een aantal maanden op de lijst niet voorkom?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tadaam, ik sta er gelukkig niet meer bij!Gijs83 schreef:...ik zojuist de verslavingsthermometer heb bijgewerkt?
...het een dagje eerder is i.v.m.vakantie(vanaf morgen 14 dagen)
...dat het soms ook voorkwam dat het aantal berichten juist minder was dan de vorige maand?
...dat waarschijnlijk komt door die aanval op het forum die we net na de vorige peiling hadden?
...m.n. Tiberius en memento weinig gemodereerd hebben?
...er waarschijnlijk dus weinig te modereren viel?(of zouden ze dat aan Helma overgelaten hebben?)
Komt-ie de Top 20:
1.(7)Orchidee 396 oppassen!!!
2.(5)Helma 326 (de vakantie komt eraan dat scheelt...)
3.(3)Afgewezen 324
4.(4)Henriet 314
5.(-)huisman 313
6.(8)Gijs83 283
7.(22)refo 226![]()
8.(9)Mister 177
9.(12)Hendrikus 159
10.(20)Jolanda 152
11.(-)Lassie 150
12.(16)albion 140
13.(6)jvdg 122
14.(-)Ander 117
15.(-)Luther 101
16.(14)DIA 100
17.(-)Wilhelm 96
18.(-)Josephus 93
19.(-)Erasmiaan 91
20.Auto(19)/Eilander(-) 90
Welkom in nieuwe club:
5000+: Gijs83
3000+: DIA

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik heb er nog nooit bij gestaan...judith schreef:Tadaam, ik sta er gelukkig niet meer bij!Gijs83 schreef:...ik zojuist de verslavingsthermometer heb bijgewerkt?
...het een dagje eerder is i.v.m.vakantie(vanaf morgen 14 dagen)
...dat het soms ook voorkwam dat het aantal berichten juist minder was dan de vorige maand?
...dat waarschijnlijk komt door die aanval op het forum die we net na de vorige peiling hadden?
...m.n. Tiberius en memento weinig gemodereerd hebben?
...er waarschijnlijk dus weinig te modereren viel?(of zouden ze dat aan Helma overgelaten hebben?)
Komt-ie de Top 20:
1.(7)Orchidee 396 oppassen!!!
2.(5)Helma 326 (de vakantie komt eraan dat scheelt...)
3.(3)Afgewezen 324
4.(4)Henriet 314
5.(-)huisman 313
6.(8)Gijs83 283
7.(22)refo 226![]()
8.(9)Mister 177
9.(12)Hendrikus 159
10.(20)Jolanda 152
11.(-)Lassie 150
12.(16)albion 140
13.(6)jvdg 122
14.(-)Ander 117
15.(-)Luther 101
16.(14)DIA 100
17.(-)Wilhelm 96
18.(-)Josephus 93
19.(-)Erasmiaan 91
20.Auto(19)/Eilander(-) 90
Welkom in nieuwe club:
5000+: Gijs83
3000+: DIA

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ach....wat heb ik toch een werk aan jullie allemaal 

tsja, je weet het he... vrouwen in het ambt...das heel niet de bedoeling.helma schreef:ach....wat heb ik toch een werk aan jullie allemaal
dat je zweet, hoort heel niet bij je taakomschrijving, alleen de mannen zullen in het zweet huns aanschijns brood eten...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Je zou kunnen denken dat de 'mannenbroeders' hier de 'zusters' voornamelijk laten werken...hmprff schreef:tsja, je weet het he... vrouwen in het ambt...das heel niet de bedoeling.helma schreef:ach....wat heb ik toch een werk aan jullie allemaal
dat je zweet, hoort heel niet bij je taakomschrijving, alleen de mannen zullen in het zweet huns aanschijns brood eten...
als dat zo is moeten de 'zusters' er maar voor zorgen dat de 'mannenbroeders' in het vervolg de kinderen barenGijs83 schreef:Je zou kunnen denken dat de 'mannenbroeders' hier de 'zusters' voornamelijk laten werken...hmprff schreef:tsja, je weet het he... vrouwen in het ambt...das heel niet de bedoeling.helma schreef:ach....wat heb ik toch een werk aan jullie allemaal

- Oude-Waarheid
Tja daarom moeten jullie nodig met vakantiehelma schreef:ach....wat heb ik toch een werk aan jullie allemaal

Gelukkig is dat het niet hoor. De ongezellige postings skip ik gewoon.Orchidee schreef:Misschien vind jij het niet meer zo "gezellig"Lourens schreef:Ik al een aantal maanden op de lijst niet voorkom?
Nee, er gewoon even wat meer tijd voor maken of nemen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
... postbode's heel nieuwsgierig zijn ...