Ook namens de familie huisman .MarthaMartha schreef:gefeliciteerd Gijs!Gijs83 schreef:-Edward, hertog van Kent, Brits hertog(75)
-David Cameron, Brits premier(44)
-mijn moeder(61)
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jouw computerklok lijkt een dag voor te lopen. Is je moeder nou 8 of 9 oktober jarig?Gijs83 schreef:-Edward, hertog van Kent, Brits hertog(75)
-mijn moeder(61)
Indien 8: dan viel dat samen met de verjaardag van mijn moeder, die vandaag 80 zou zijn geworden.
En nog een héél klein beetje familie ook

Maarre: gefeliciteerd, vandaag of morgen.
~~Soli Deo Gloria~~
Het moet zijn de 9e(dus afgelopen zaterdag).Hendrikus schreef:Jouw computerklok lijkt een dag voor te lopen. Is je moeder nou 8 of 9 oktober jarig?Gijs83 schreef:-Edward, hertog van Kent, Brits hertog(75)
-mijn moeder(61)
Indien 8: dan viel dat samen met de verjaardag van mijn moeder, die vandaag 80 zou zijn geworden.
En nog een héél klein beetje familie ook
Maarre: gefeliciteerd, vandaag of morgen.
-Arnol Kox(58), Nederlands(Eindhovens) straatprediker: schijnt u bijzondere man in scootmobiel te zijn.
-Luisa Maria van België(15), prinses van België en aartshertogin van Oostenrijk
-Luisa Maria van België(15), prinses van België en aartshertogin van Oostenrijk
-Ton Koopman(66), musicus, dirigent, organist en klavecinist
-Margaret Thatcher(85), Brits premier 1979-1990
-Desi Bouterse(65), Surinaams legerleider en politicus: sinds 12 augustus jl.president van Suriname
-Prinses Margarita en haar broer Prins Jaime(38), kinderen van prinses Irene
-Desi Bouterse(65), Surinaams legerleider en politicus: sinds 12 augustus jl.president van Suriname
-Prinses Margarita en haar broer Prins Jaime(38), kinderen van prinses Irene
1 van m'n 5 broer (tjes) is vandaag jarig 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
GEFELICITEERD
Is hij ouder dan jij ?

Is hij ouder dan jij ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-Arjan Plaisier(54), Nederlands theoloog, predikant en zendeling: sinds 2008 scriba van de PKN
-Ds.D.Heemskerk(59) HHK-predikant te Genemuiden en preses van de Generale Synode
-A.F.Th. van der Heijden(59), Nederlands schrijver. Schreef veel over de oorlog. Zijn enige zoon overleed op 23 mei jl.t.g.v.een verkeersongeval.
-Sarah Ferguson(51), hertogin van York, ex-vrouw van de Britse prins Andrew
-Christian van Denemarken(5), zoon van kroonprins Frederik en prinses Mary(de erfprins en 2e in de lijn van troonopvolging na zijn vader)
-A.F.Th. van der Heijden(59), Nederlands schrijver. Schreef veel over de oorlog. Zijn enige zoon overleed op 23 mei jl.t.g.v.een verkeersongeval.
-Sarah Ferguson(51), hertogin van York, ex-vrouw van de Britse prins Andrew
-Christian van Denemarken(5), zoon van kroonprins Frederik en prinses Mary(de erfprins en 2e in de lijn van troonopvolging na zijn vader)
-Job Cohen(63), PvdA-politicus: 1993-1994: Staatssecretaris van Onderwijs, 1995-1998: lid Eerste Kamer, 1998-2001: Staatssecretaris van Justitie, 2001-2010: burgemeester van Amsterdam, sinds 2010: PvdA fractieleider in de Tweede Kamer
-Rita Verdonk(55), TON-politica: 2003-2007: minister voor vreemdelingenzaken en integratie, 2006-2010: lid Tweede Kamer
Was achtereen volgens lid van de volgende partijen: tot 1978: PPR, 1978-1980: PSP, 2002-2007: VVD vanaf 2008: TON
-Rita Verdonk(55), TON-politica: 2003-2007: minister voor vreemdelingenzaken en integratie, 2006-2010: lid Tweede Kamer
Was achtereen volgens lid van de volgende partijen: tot 1978: PPR, 1978-1980: PSP, 2002-2007: VVD vanaf 2008: TON
-Ds.J.v/d Sleen(44) predikant van de Vrije Herv.Gemeente te Scherpenisse
-Prins Laurent van België(47)
-João Varela(36) oud LPF-politicus: 2002-2006: lid Tweede Kamer
-Prins Laurent van België(47)
-João Varela(36) oud LPF-politicus: 2002-2006: lid Tweede Kamer
Gefeliciteerd
Ouder of jonger ? dan jij

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
net zo oud als mijn man. Dus 6,5 jaar ouder.Mara schreef:Gefeliciteerd![]()
Helaas hij woont in het Buitenland dus ff op de koffie kan dus niet.