Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
ik sla dit topic even over 

Grijns....helma schreef:ik sla dit topic even over
Luther vraagt: Helma, heb je nog pijn?
Helma zegt: Nee, eigenlijk niet.
Luther zegt: Ach, wat jammer.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ik zie niks
Vervelend!helma schreef:ik zie niks
Heeft die peueteraar doorgestoten naar je oogspier??

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
brrrrrrrLuther schreef:Vervelend!helma schreef:ik zie niks
Heeft die peueteraar doorgestoten naar je oogspier??

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
vanavond eerst drie man gaan pedicuren. Daarna toch even orde op zaken zetten wat betreft schoolzaken...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
Heel veel nadenken
, opruimen, waarschijnlijk nog een stuk fietsen etc. Vooral uitzien naar morgen 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
werken en vanavond op verjaardag bij mn broer.. alleen heb ik daar weinig zin in...
Waarom nietDroelie schreef:werken en vanavond op verjaardag bij mn broer.. alleen heb ik daar weinig zin in...

pedicuur jij???albion schreef:vanavond eerst drie man gaan pedicuren. Daarna toch even orde op zaken zetten wat betreft schoolzaken...
uhm.... doe je t ook aan huis bij de mensen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:pedicuur jij???albion schreef:vanavond eerst drie man gaan pedicuren. Daarna toch even orde op zaken zetten wat betreft schoolzaken...
ja o.a.

Nou, Luther is van van 1483, dus dan kom je bij langs.....albion schreef:henriët schreef:pedicuur jij???albion schreef:vanavond eerst drie man gaan pedicuren. Daarna toch even orde op zaken zetten wat betreft schoolzaken...
ja o.a.zekers, meestal (veel bejaarden die moeilijk van huis kunnen)

Albion, succes!Luther schreef:Nou, Luther is van van 1483, dus dan kom je bij langs.....
Aan Luther moet ook nog wat gepeuterd worden...

Jo-Ann schreef:Albion, succes!Luther schreef:Nou, Luther is van van 1483, dus dan kom je bij langs.....
Mijn ervaring met mannen is dat ze nogal 'kleinzielig' zijn als ik ze behandel.... ik weet niet hoe de lichting 1483 reageren, want die zijn wel wat gewend...
Weet je wat ik denk?albion schreef:Jo-Ann schreef:Albion, succes!Luther schreef:Nou, Luther is van van 1483, dus dan kom je bij langs.....
Mijn ervaring met mannen is dat ze nogal 'kleinzielig' zijn als ik ze behandel.... ik weet niet hoe de lichting 1483 reageren, want die zijn wel wat gewend...
Grote mond (tegen een ander...)
Klein hartje (als het hunzelf betreft)