SUPER..Tiberius schreef:Het is niet helemaal uitgesloten, dat ik ook even langs kom.Erasmiaan schreef:Ik zal eens kijken of ik kan. Wie weet...JolandaOudshoorn schreef:30 januariErasmiaan schreef:Welke datum wordt het nu?
(al vind ik dan dat er wel meer mensen moeten komen, wie weet helpt mijn toezegging mensen over de drempel... zoals: DIA, Afgewezen, Zonderling, Wilhelm, Jongere, Tiberius, Marnix) Als je tijd hebt om te forummen kun je ook naar een meeting, toch?
Nieuwjaarsmeeting 30/01/2009 @ Hendrik-Ido-Ambacht
Re: NIEUWJAARSMEETING
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bedankt voor jullie adhesiebetuigingen. 
Alleen nog even hierop terugkomend:
Ik zie de meeting toch meer in het verlengde van de chat liggen i.p.v. het forum, mede gezien de deelnemers. En voor de chat heb ik eigenlijk ook nauwelijks tijd.

Alleen nog even hierop terugkomend:
Deze opmerking is m.i. niet helemaal terecht.Erasmiaan schreef:Als je tijd hebt om te forummen kun je ook naar een meeting, toch?
Ik zie de meeting toch meer in het verlengde van de chat liggen i.p.v. het forum, mede gezien de deelnemers. En voor de chat heb ik eigenlijk ook nauwelijks tijd.
dat heet je verhaal ontkrachten...Tiberius schreef:Bedankt voor jullie adhesiebetuigingen.
Alleen nog even hierop terugkomend:Deze opmerking is m.i. niet helemaal terecht.Erasmiaan schreef:Als je tijd hebt om te forummen kun je ook naar een meeting, toch?
maar super leuk dat je ff binnen komt stappen in hia, neem je je vrouw ook mee?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
en daar mis je zoveel mee.....Tiberius schreef:Bedankt voor jullie adhesiebetuigingen.
Alleen nog even hierop terugkomend:Deze opmerking is m.i. niet helemaal terecht.Erasmiaan schreef:Als je tijd hebt om te forummen kun je ook naar een meeting, toch?
dus heel goed dat je even in komt halen op de 30e..............
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Re: Nieuwjaarsmeeting 30/01/2009 @ Hendrik-Ido-Ambacht
Inmiddels heb ik drie dingen gepland staan op de 30e: bijbelstudie, de meeting en een verjaardag. Best kans dat ik dus afhaak. De eerste twee dingen zijn veeeel dichterbij.
Verjaardag laten schieten dus, als die te ver weg is.freek schreef:Inmiddels heb ik drie dingen gepland staan op de 30e: bijbelstudie, de meeting en een verjaardag. Best kans dat ik dus afhaak. De eerste twee dingen zijn veeeel dichterbij.
En na afloop van de bijbelstudie even naar de meeting komen.
O foutje, ik bedoel eigenlijk dat de bbs en de verjaardag het dichtst bij zijn.Tiberius schreef:Verjaardag laten schieten dus, als die te ver weg is.freek schreef:Inmiddels heb ik drie dingen gepland staan op de 30e: bijbelstudie, de meeting en een verjaardag. Best kans dat ik dus afhaak. De eerste twee dingen zijn veeeel dichterbij.
En na afloop van de bijbelstudie even naar de meeting komen.
- MarthaMartha
ben jij gek.............freek schreef:Inmiddels heb ik drie dingen gepland staan op de 30e: bijbelstudie, de meeting en een verjaardag. Best kans dat ik dus afhaak. De eerste twee dingen zijn veeeel dichterbij.
Je komt gewoon naar de meeting....
Ons een beetje blij maken en dan wegblijven, kom op zeg!
We rekenen op je!
Tja, voor forummen heb je een computer nodig. Die heb ik wel. Maar voor een meeting heb je een auto nodig. Die heb ik niet.Erasmiaan schreef:Ik zal eens kijken of ik kan. Wie weet...JolandaOudshoorn schreef:30 januariErasmiaan schreef:Welke datum wordt het nu?
(al vind ik dan dat er wel meer mensen moeten komen, wie weet helpt mijn toezegging mensen over de drempel... zoals: DIA, Afgewezen, Zonderling, Wilhelm, Jongere, Tiberius, Marnix) Als je tijd hebt om te forummen kun je ook naar een meeting, toch?

Hoe laat begint het eigenlijk?
Dat maakt niet uit: de eerste moet gewoon de sleutel ophalen en de laatste wegbrengen.Ander schreef:Hoe laat begint het eigenlijk?
- MarthaMartha
er is vast wel iemand met wie je mee kan rijden toch?Afgewezen schreef:Tja, voor forummen heb je een computer nodig. Die heb ik wel. Maar voor een meeting heb je een auto nodig. Die heb ik niet.Erasmiaan schreef:Ik zal eens kijken of ik kan. Wie weet...JolandaOudshoorn schreef:30 januariErasmiaan schreef:Welke datum wordt het nu?
@ GIJS....
op hyves...
hallo zeg..
om 11 uur.. eindigt het helemaal niet hoor..
dus
op hyves...
hallo zeg..
dus
Ik heb maar zo wat ingevuld hoorhenriët schreef:@ GIJS....
op hyves...
hallo zeg..
dus

jaGijs83 schreef:Ik heb maar zo wat ingevuld hoorhenriët schreef:@ GIJS....
op hyves...
hallo zeg..
dusIs dat erg?
kost je een bos bloemen..
wegens eigengereid handelen......buiten de commissie om