Wat bracht de post vandaag o.a.?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
mijn bestelling bij lief!
en nog wat overige poststukken....
en nog wat overige poststukken....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een zelfbestelde pakketje....woeihhh.... 

- de nieuwe cd van Soli Deo Gloria (jong mannenkoor uit Urk)
en ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......

en ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......

- zusterelly
vast niet zomaarJALP schreef: ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......![]()

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Jij ook al... :evilJALP schreef:en ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......![]()

misschien vinden ze jou te groot om nog de Donald Duck te lezen?MarthaMartha schreef:super... ze beloven altijd van alles... een jaar gratis boodschappen, vakanties, cadeaubonnen, en nog veel meer, dus ik doe braaf mee.... maar heb nog nooit wat gezien....![]()

Wow... gelukkig was niet de enige vandaag!! Wat had jij misdaan???Jo-Ann schreef:Jij ook al... :evilJALP schreef:en ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......![]()
Ik 6 kilometer te hard gereden
Volgende week geen post mogelijk...
bron Telegraaf
bron Telegraaf
De werknemers van postbedrijf TNT gaan estafetteacties houden. Den Haag is 23 april als eerste aan de beurt. Die dag wordt in de stad geen post bezorgd, worden geen brievenbussen geleegd en ook geen post gesorteerd. Twee dagen later is de beurt aan Amsterdam.
Dit hebben kaderleden van de vakbonden woensdag op een actievergadering in Utrecht besloten. De cao-onderhandeligen tussen de bonden en TNT liepen begin vorige week vast. TNT ging niet in op het ultimatum van de bonden. Het bedrijf riep de bonden woensdag nog wel op weer te overleggen, maar kwam niet met nieuwe voorstellen.
Aantal kaarten!
ik zeven kilometerJALP schreef:Wow... gelukkig was niet de enige vandaag!! Wat had jij misdaan???Jo-Ann schreef:Jij ook al... :evilJALP schreef:en ik kreeg zomaar een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau......![]()
Ik 6 kilometer te hard gereden

2 brieven die ik niet op prijs stel, en een nota van de Nuon, maar die is nog voor de vorige bewoner en gaat dus "retour afzender"
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nou ik ben benieuwd wat het gaat worden! Ik heb het nog nooit mee gemaakt dat een bedrijf waar ik werkte ging staken.Postbode gaat staken
donderdag 17 april 2008 | 03:33
Tekstgrootte
DEN HAAG - De postbodes van TNT Post gaan staken.
Dat is gisteravond besloten op een bijeenkomst van drie vakbonden in Utrecht. Volgende week woensdag wordt er geen post bezorgd en opgehaald in Den Haag, de vrijdag erna niet in Amsterdam, gevolgd door andere steden. Na Pinksteren (11 en 12 mei) volgen grootschalige stakingen waardoor hele delen van het land zonder post komen te zitten, doordat bij toerbeurt de zes sorteercentra plat worden gelegd. Op 27 mei staat een landelijke actiedag gepland.
Het is voor het eerst sinds 1983 dat de post vanwege een staking niet wordt bezorgd, aldus A. Stevens, bestuurder van AbvaKabo FNV. De medewerkers eisen 3,5 procent loonsverhoging met onmiddellijke ingang. TNT Post biedt 1,5 procent per 1 april en later nog eens 1,5 procent. Stevens: "De actiebereidheid is enorm, we moeten de mensen tegenhouden om niet meteen de zaak plat te leggen. We hadden 600 leden verwacht, er kwamen er 1.800."
Vorige week liepen de cao-onderhandelingen met TNT vast, gistermiddag verliep het ultimatum van de bonden.
Op de achtergrond speelt mee dat bij TNT Post al jarenlang de ene reorganisatie op de andere volgt. Vorig jaar kondigde het bedrijf aan dat opnieuw 6.500 banen geschrapt zouden worden, een aantal dat zou oplopen tot 11.000 als het personeel geen salaris zou inleveren. Stevens: "De mensen voelen zich afgedankt en krijgen te horen dat ze te duur zijn."
Als het werkelijk zover is, wat denken jullie dan dat ik moet doen

Wat denk je zelf?Gijs83 schreef:Als het werkelijk zover is, wat denken jullie dan dat ik moet doen
Gijs, dat is een ander topic. Dit is Wat bracht de post vandaag, niet Wie brengt de post
Maar even serieus: Als het zover komt, denk je dan dat je zelf voor de keus komt te staan (als de sorteercentra niet werken, zijn de postbodes 'technisch werkloos')? En zo ja: Staken moet een keus zijn. Niet-staken dus een optie. De FNV kan je niet dwingen te staken, toch? <maar ik hoop wel dat je collega's dat ook begrijpen>...
Maar ook: Staken is een recht in Nederland. Ik geloof niet dat het voor een christen verboden zou zijn, ooit te staken. Maar of ik het zelf zou doen..? Weet ik ook niet.
Sterkte!

Maar even serieus: Als het zover komt, denk je dan dat je zelf voor de keus komt te staan (als de sorteercentra niet werken, zijn de postbodes 'technisch werkloos')? En zo ja: Staken moet een keus zijn. Niet-staken dus een optie. De FNV kan je niet dwingen te staken, toch? <maar ik hoop wel dat je collega's dat ook begrijpen>...
Maar ook: Staken is een recht in Nederland. Ik geloof niet dat het voor een christen verboden zou zijn, ooit te staken. Maar of ik het zelf zou doen..? Weet ik ook niet.
Sterkte!
en ik geloof niet dat je als christen mag stakenMarco schreef:Gijs, dat is een ander topic. Dit is Wat bracht de post vandaag, niet Wie brengt de post![]()
Sterkte!
1. zonde tegen 5 e gebod
2. als je de dagen toch uitbetaald krijgt (ik weet niet hoe dat zit) maar dan is het zonde tegen het 6e gebod
maar dat is misschien een nieuw topic waard....