henriët schreef:diep in mn hart geen van beiden
maar ja
dan komen we in een andere discussie, vrees ik,
ik kan geen keuze maken...
misschien Adam uit het nieuwe testament... maar ja
dat is ook weer lastig om te zeggen
mmm, een wijntje dus.... lekker!
maar welke? Ik ken ze niet dus lastig om een keus te maken...
Dan moet je een keer naar een wijnproeverij. Dat is dan wel leerzaam . Ik heb overigens ook geen vaste wijnmerken, ik haal gewoon altijd een par flessen die me lekker lijken... dan heb je altijd keus en altijd een voorraadje
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim schreef:Ik zit wat wijn betreft nog in de Riesling-fase.
De vruchtenwijnfase ben ik al ontgroeid.
Tja, je komt toch vrij bedrogen thuis als je uit zuid Spanje een zeer exclussief wijntje meeneemt en dan heb je het gevoel dat je een stuk eikenhout in je mond te hebben en dat is dan zeer exclussief 8)
Tja, je komt toch vrij bedrogen thuis als je uit zuid Spanje een zeer exclussief wijntje meeneemt en dan heb je het gevoel dat je een stuk eikenhout in je mond te hebben en dat is dan zeer exclussief 8)
Tjsa, je moet wel vooraf proeven natuurlijk.
We hebben een wijnkenner laten proeven en die vond het een zeer goed wijntje.
Ik laat het nu bij wijntjes tussen de 3 en 4 euro met een wisselende samenstelling. Bevalt prima.