Laatst gekochte boeken
- Wilma van den Berg
Re: Laatst gekochte boeken
Een hele grote bestelling bij Den Hertog te Nijkerk gedaan...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
-
Dan weten we nog niets.Wilma van den Berg schreef:Een hele grote bestelling bij Den Hertog te Nijkerk gedaan...
Alleen dat ze in Nijkerk een goeie klant hebben aan WilmaToeschouwer schreef:Dan weten we nog niets.Wilma van den Berg schreef:Een hele grote bestelling bij Den Hertog te Nijkerk gedaan...

~~Soli Deo Gloria~~
- Wilma van den Berg
Soms kun je beter maar niet teveel vertellen....aan de andere kant: je hebt gelijk. Bij een volgende aankoop hoop ik het netjes met details en al te vermeldenToeschouwer schreef:Dan weten we nog niets.Wilma van den Berg schreef:Een hele grote bestelling bij Den Hertog te Nijkerk gedaan...

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
het boekje van ds Egas en ds Jongejan
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Doorgrond en ken mij?henriët schreef:het boekje van ds Egas en ds Jongejan
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
nee, een nieuweAriene schreef:Doorgrond en ken mij?henriët schreef:het boekje van ds Egas en ds Jongejan
alleen weet ik de titel niet meer...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waarom?henriët schreef:nee, een nieuweAriene schreef:Doorgrond en ken mij?henriët schreef:het boekje van ds Egas en ds Jongejan
Gaat je het alleen om de predikanten of ben je het gewoon vergetenhenriët schreef:nee, een nieuweAriene schreef:Doorgrond en ken mij?henriët schreef:het boekje van ds Egas en ds Jongejan

Ron Dunn - Wanneer de hemel zwijgt
@gijs.. nee het ging me om de inhoud
@freek.. klopt dat boek ja!
Wil je mijn andere vraag ook nog beantwoorden!?henriët schreef:@gijs.. nee het ging me om de inhoud
Dat wil ik ook wel doen; het betreft de chr. gereformeerde ds. Egas.Gijs83 schreef:Wil je mijn andere vraag ook nog beantwoorden!?henriët schreef:@gijs.. nee het ging me om de inhoud
- MarthaMartha
ís er dan een HHK-ds Egas?freek schreef:Dat wil ik ook wel doen; het betreft de chr. gereformeerde ds. Egas.Gijs83 schreef:Wil je mijn andere vraag ook nog beantwoorden!?henriët schreef:@gijs.. nee het ging me om de inhoud
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
ís er dan een HHK-ds Egas?[/quote]
Ja em Ds. Egas uit Werkendam
Ja em Ds. Egas uit Werkendam