Dan heb je nog maar een paar minuten tijd.Lassie schreef:Ik luister nu naar: Opzij opzij opzij opzij.......... 8)
Welke muziek beluister je nu? [3]
We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaanLabyrinth schreef:Want wij hebben een ongelofelijke haast............Lassie schreef:vertel.....wim schreef:Dan heb je nog maar een paar minuten tijd.Lassie schreef:Ik luister nu naar: Opzij opzij opzij opzij.......... 8)
We kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staaaan...........wim schreef:We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaanLabyrinth schreef:Want wij hebben een ongelofelijke haast............Lassie schreef:vertel.....wim schreef: Dan heb je nog maar een paar minuten tijd.

opzij opzij opzij opzij...........Tamarinde schreef:We kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staaaan...........wim schreef:We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaanLabyrinth schreef:Want wij hebben een ongelofelijke haast............Lassie schreef: vertel.....
Maak plaats, maak plaats, maak plaats....................we hebben ongelofelijke haast... (En daar gaan we weer.Lassie schreef:opzij opzij opzij opzij...........Tamarinde schreef:We kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staaaan...........wim schreef:We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaanLabyrinth schreef: Want wij hebben een ongelofelijke haast............

http://www.launch.com , een zélf samengesteld internet-radiostation met die artiesten en platen die je zélf leuk/mooi vindt.
En néé, je vindt er géén refo-muziek...........
Launchcast, een onderdeel van Yahoo.com
-
Petrus schreef:www.launch.com , een zélf samengesteld internet-radiostation met die artiesten en platen die je zélf leuk/mooi vindt.
Ik heb even Lips of an angel gekeken, mooie stem maar de beelden vind ik echt niet zuiver.
Sodom ontvlucht? Waarom zou je omkijken?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.