Kleine ergernissen [3]

JolandaOudshoorn

Re: Kleine ergernissen

Bericht door JolandaOudshoorn »

Auto schreef:
JolandaOudshoorn schreef: Ik denk dat je dat op alles kan betrekken. Op iedere vorm van luxe. Van boeken tot auto's, van kleding tot meubilair, van vuurwerk tot eten.
met het grote verschil dat vuurwerk anderen tot last is en de andere punten levert jaloezie op. ...... Refo onderstreept het al met het feit dat hij in een rijtjeswoning zit en zijn predikant in een groooooooooote pastorie
Vuurwerk kan ook tot jaloezie opwekken. En sommigen vinden het weer prachtig om er naar te kijken. En grote auto's zijn voor sommigen ook weer overlast. :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
huisman

Bericht door huisman »

JolandaOudshoorn schreef:
Auto schreef:
JolandaOudshoorn schreef: Ik denk dat je dat op alles kan betrekken. Op iedere vorm van luxe. Van boeken tot auto's, van kleding tot meubilair, van vuurwerk tot eten.
met het grote verschil dat vuurwerk anderen tot last is en de andere punten levert jaloezie op. ...... Refo onderstreept het al met het feit dat hij in een rijtjeswoning zit en zijn predikant in een groooooooooote pastorie
Vuurwerk kan ook tot jaloezie opwekken. En sommigen vinden het weer prachtig om er naar te kijken. En grote auto's zijn voor sommigen ook weer overlast. :)
vuurwerk is gevaarlijk,onzinnig en een geldverspilling. Ik ben voor een algeheel vuurwerkverbod.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
MoesTuin
Verbannen

Bericht door MoesTuin »

tja, en zo vind iedereen wel iets ergens van

Misschien vind een ander een 5 gangen diner wel gevaarlijk, geldverspilling en onzinnig

Het kan mij allemaal niet zo bekoren, laat iedereen nu met oudjaarsavond ook maar lekker zijn vuurwerk pleziertjes beleven, dat is van jaar en dag al.
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Persoonlijke pagina van Pro Life zorgverzekeringen is al dagen onbereikbaar. Waardeloos.
Mara

Bericht door Mara »

Mister schreef:Persoonlijke pagina van Pro Life zorgverzekeringen is al dagen onbereikbaar. Waardeloos.
Veel bedrijven zijn onbereikbaar, heb ik ook gemerkt :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Hoed u voor het bospaddestoelen-gehaktbrood van de Lidl. Het moet onder regelmatig keren bijna een uur in de oven, en na al die inspanning heb je geen heerlijk gehaktbrood met bospaddestoelen-truffelsmaak, maar een bonk gehakt die smaakt naar frikadellen van dertig-voor-een-euro.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mara schreef:
Mister schreef:Persoonlijke pagina van Pro Life zorgverzekeringen is al dagen onbereikbaar. Waardeloos.
Veel bedrijven zijn onbereikbaar, heb ik ook gemerkt :fi
Maar voor overstappers is het nogal vervelend. Declaraties zijn niet in zien, in te dienen. En de klantenservice? Die geeft niet thuis. Vakantie, druk, sorry, enz. Dan hebben we het nog maar niet over de verdere dienstverlening.
Kislev

Kleine ergernissen

Bericht door Kislev »

-
Laatst gewijzigd door Kislev op 23 jan 2014, 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
ejvl

Bericht door ejvl »

Ik neem aan dat die cursus dan niet vanuit een reformatorische kerk komt.
Ik weet dat hier in de buurt ook de bondsgemeente's zo'n cursus geven, maar daar komt toch wel ander geluid vandaan.
Kislev

Bericht door Kislev »

Vrijgemaakte kerk
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Kislev schreef:Vrijgemaakte kerk
een ergernis??? :?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

Kislev schreef:Mn niet-christelijke collega heeft relatie met een christen en is daarom op de Alpha-cursus gegaan. Heel goed. Maar wat ze leert is dat er aan de binnenkant van je hart een handvat zit en aan de buitenkant niet. Dus jij moet open doen. Als Jezus op de wolken des hemels terugkomt kun je nog voor Hem kiezen en dat ongelovigen naar de hel gaan staat nergens in de Bijbel.

:fi

Levert iig aardige gesprekken op tussen ons maar zo'n Alpha-cursus richt meer kwaad dan goed aan.
Mijn man heeft hem destijds ook gevolgd, op zich goed voor een basis, maar sommige dingen moet je inderdaad rechtbreien, wat scheef getrokken wordt.
Ik vond het onderwerp "schietgebedjes" nogal vreemd, kan ik me herinneren.
Ik heb daar nog met de cursusleider over gesproken, we werden het niet eens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vlinder

Bericht door vlinder »

MarthaMartha schreef:
Kislev schreef:Vrijgemaakte kerk
een ergernis??? :?
Nee, slaat terug op 2 eerdere postings. ;-)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Kislev

Kleine ergernissen

Bericht door Kislev »

Mara schreef:op zich goed voor een basis
Mn bezwaar is dat nou juist dat de basis ontbreekt.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Je eigen recept voor internet kwijt zijn en dan een recept van internet plukken...

Een recept voor 8 personen:

Mijn schoonouders hebben voor 2 keer erwtensoep meegenomen, er is een pan naar een 6-persoonsgezin (ik denk dat ze er 2-3 keer van kunnen eten - of het moeten grote (vr)eters zijn), wij hebben met zijn vijven ervan gegeten en hebben nog voor minimaal 3 keer (er stond niet bij dat je een extra vriezer moest aanschaffen- waar laat ik het allemaal?)

:sweat

Maar goed, hij was wel lekker vonden wij!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten