Ichtus schreef:Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen![]()
![]()
![]()

Ichtus schreef:Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen![]()
![]()
![]()
misbruik van het woordje "me"Orchidee schreef:Ichtus schreef:Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MarthaMartha schreef:misbruik van het woordje "me"Orchidee schreef:Ichtus schreef:Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat koste dat programmaatje?Zita schreef:de druiloor die een computerprogrammaatje vertaald heeft, en daarbij 'scan' vertaalde met 'zoeken'. Nou, ik kon lang scannen voor ik wist hoe ik een scan moest maken. Grrr, kiezen tussen 'voorbeeld', 'zoeken' en 'annuleren'
geen idee. Het is gewoon het programma dat bij mijn HP Deskjet F4280 All-in-one hoort. En dat apparaat heeft genoeg gekost.Willem schreef:Wat koste dat programmaatje?Zita schreef:de druiloor die een computerprogrammaatje vertaald heeft, en daarbij 'scan' vertaalde met 'zoeken'. Nou, ik kon lang scannen voor ik wist hoe ik een scan moest maken. Grrr, kiezen tussen 'voorbeeld', 'zoeken' en 'annuleren'
Ammehoela.Ichtus schreef:Misbruik van me. Zoals: ik ga me auto even wassen![]()
![]()
![]()
Dat is zielig, dan krimpen zeOrchidee schreef:Dat er op iedere slak zout word gelegd
Ahum. Voel me niet aangesproken...helma schreef:Advertenties op refomarkt die melden dat hun product 'gratis' is.
Misselijk vind ik dat om op deze manier kijkers te lokken
en bijna altijd zijn het boekhandels/handelaren
Precies!Orchidee schreef:Dat er op iedere slak zout word gelegd
kijk maar uit; ik hou je in de gatenBoekenstek schreef:Ahum. Voel me niet aangesproken...helma schreef:Advertenties op refomarkt die melden dat hun product 'gratis' is.
Misselijk vind ik dat om op deze manier kijkers te lokken
en bijna altijd zijn het boekhandels/handelaren
Ik snap je frustratie wel, maar daar ben ik nou nog nooit vanuit gegaan dat het gratis is, al staat dat bovenaan, ben ik nou zo naief