ber10e schreef:
ooo kwil ook die kant op gaan wonen!!! mag ik dan ook meedoen?
Lijkt me helemaal top, welkom in de schildersclub Jij kan al aardig met de penseel omgaan, misschien kun je ons een beetje helpen!!!
En wat het wonen betreft...
We hebben nog wel een kamertje over voor je kom gezellig in de kost, zit je ook dicht bij sweelicnk. Kom bij mij in het meest fantastische ziekenhuis werken, kunnen we ook nog samen carpoolen
Ik zal Cap heel lief aankijken, ik denk dat het dan ook wel van hem mag
Mijn man opgehaald, lang gewacht op Schiphol, door de vertragingen van de wind. Mijn zoon was ziek, dus die had geen zin om buiten de vliegtuigen te kijken, maar binnen kan je je ook prima vermaken. Dochter had een kinderfeestje van haar beste vriendin, dus zij had een moeilijk dillemma. Uiteindelijk is ze toch naar het kinderfeestje gegaan en daar is ze dus gebleven, totdat wij haar daar ophaalden.
Nu lekker naar bed en hopenlijk heeft mijn zoon vannacht geen koortsdromen. (overigens, als je kinderen onrustig zijn in hun slaap of verward wakker worden na een nachtmerrie, moet je voor ze gaan zingen. Hier is het de enige manier om tot hun door te dringen en ze weer rustig te krijgen. Ik zing dan wel geestelijke kinderliedjes, zoals: je hoeft niet bang te zijn of Jezus is de goede Herder of een psalm die ze kennen)
Dienst voorbereiden voor morgen. Héél klein beetje gefrustreerd over het feit dat sommige dominees zo'n dun psalmboekje hebben.
25, 42, 86, 89, 116, 119, 138, kunnen we nou echt niks anders verzinnen?
Hendrikus schreef:Dienst voorbereiden voor morgen. Héél klein beetje gefrustreerd over het feit dat sommige dominees zo'n dun psalmboekje hebben.
ik begrijp je wel
maar zal ik eens eerlijk zijn..
als ik dit morgenochtend op t bord zie staan, dan zal ik zeer verheugd zijn...
...........
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus schreef:Dienst voorbereiden voor morgen. Héél klein beetje gefrustreerd over het feit dat sommige dominees zo'n dun psalmboekje hebben.
Herkenbaar
Ik zag me gisteren geconfronteerd met 32, 118, 87, 68, 65 en 119
vanmorgen mijn zus geholpen in 't huishouden
vanmiddag hier een en ander doen
vanmiddag gesprek Eleos......
'k zie er om verschillende redenen erg tegenop
Herkenbaar
Ik zag me gisteren geconfronteerd met 32, 118, 87, 68, 65 en 119
Er zijn idd behoorlijk wat psalmen die je zelden of nooit zingt
Wij hadden gisteren een dominee die ons 16 verzen in totaal liet zingen hij had niet zoveel te vertellen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Eerst tot 8.45 uur uitgeslapen. Daarna diverse opdrachten en verslagen getypt. Nu even forummen en een tosti naar binnen schuiven om daarna tot 23.15 uur te gaan werken. Nu 6 diensten werken, daarna 3 dagen vrij!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vele 'kerkmensen' hebben dan ook een dun psalmboekje. Wij zongen gister een tamelijk onbekende psalm, maar had het idee dat ik alleen zong Ik kan je vertellen dat dat ook niet zo heel prettig is