je kunt vergeten om het bakblik na het invetten te bestuiven met bloem. Gelukkig heb ik van die lievige huisgenoten die dan de onweerlegbare opmerking maken dat het toch niet heel in je maag komt. En vervolgens de brokken met grote spoed naar binnen werken.Zita schreef:bijna: een appelcake. Ik ben buitengewoon benieuwd hoe 'ie is, want ik ben ongelooflijk suf en duf. Ik vraag me af wat je allemaal kunt vergeten in een cake zonder dat je het bij het maken merkt. Boter, suiker, vanillesuiker, eieren, zelfrijzend bakmeel, snufje zout, kaneel, citroenrasp, appels; 't zit er volgens mij allemaal in.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
- MarthaMartha
blik na het invetten bestuiven met bloem? dat doe ik nooit....Zita schreef:je kunt vergeten om het bakblik na het invetten te bestuiven met bloem. Gelukkig heb ik van die lievige huisgenoten die dan de onweerlegbare opmerking maken dat het toch niet heel in je maag komt. En vervolgens de brokken met grote spoed naar binnen werken.Zita schreef:bijna: een appelcake. Ik ben buitengewoon benieuwd hoe 'ie is, want ik ben ongelooflijk suf en duf. Ik vraag me af wat je allemaal kunt vergeten in een cake zonder dat je het bij het maken merkt. Boter, suiker, vanillesuiker, eieren, zelfrijzend bakmeel, snufje zout, kaneel, citroenrasp, appels; 't zit er volgens mij allemaal in.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee ik ook niet, ik heb Tefal blikken die hoef je amper in te vetten 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een eigen kamertje in huis!!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Lourens schreef:Een eigen kamertje in huis!!!!!!

en dat voelt hetzelfde als toen je als kind voor het eerst je eigen kamertje kreeg?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Als er ook een bed staat zou denken, Lourens en zn vrouw zijn gescheiden van tafel en bed...MarthaMartha schreef:Lourens schreef:Een eigen kamertje in huis!!!!!!![]()
en dat voelt hetzelfde als toen je als kind voor het eerst je eigen kamertje kreeg?
een netjes en schoon huis, dankzij mn trouwe en lieve en goede hulp!!!!!!
( die zal ik echt missen straks)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hm zo leven wij ook regelmatig.....Gijs83 schreef:Als er ook een bed staat zou denken, Lourens en zn vrouw zijn gescheiden van tafel en bed...MarthaMartha schreef:Lourens schreef:Een eigen kamertje in huis!!!!!!![]()

een stapel ariadnes at home!
Jolanda bedankt!!!!!!
Jolanda bedankt!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
je hebt dan zoveel andere vriendinnen in de buurthenriët schreef:een netjes en schoon huis, dankzij mn trouwe en lieve en goede hulp!!!!!!

om de beurt elkaar helpen werkt altijd prima en is nog gezellig ook!!
ROZEN

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bespeur ik daar romantiekOrchidee schreef:ROZEN![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Ja, da's waar. Maar aan de andere kant van het water zijn er ook mensen die....helma schreef:je hebt dan zoveel andere vriendinnen in de buurthenriët schreef:een netjes en schoon huis, dankzij mn trouwe en lieve en goede hulp!!!!!!
( die zal ik echt missen straks)![]()
om de beurt elkaar helpen werkt altijd prima en is nog gezellig ook!!

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-
Een bos bloemen, een kanjer(!) en geweldig mooi! 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Mara schreef:Bespeur ik daar romantiekOrchidee schreef:ROZEN![]()
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!