Wat doen we vandaag ? [6]

Zacheüs

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Zacheüs »

ber10e schreef:
Ria schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Orchidee schreef:Naar Gorinchem, heb daar ook vast een mini-meeting, ter voorbereiding op de grote-meeting van as zaterdag :)
http://www.familiedagen.nu/
En ik ga ook! :wiz
twas echt leuk!!! Geleutert met 5 lieve leuke RFers :yahoo en 2 anti RFers :langue
anti RFers? joh! je meent 't! :pan
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afscheid genomen van een van onze predikanten, die een beroep heeft aangenomen. Afscheidsdienst is zondag, vanavond was er een afscheidsavond voor de gemeente, en daarna voor kerkenraden, kosters, organisten en ander voetvolk. We zullen 'm missen. Maar de Heere gaat door! Onderussen is het informele samenzijn in zo'n setting voor het gemeenteleven wel heel samenbindend. 't Was een mooie avond.
~~Soli Deo Gloria~~
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Zometeen gezellig lunchen met een vriendin, hoop dan nog ff te winkelen en vanavond zingen in Zierikzee (jongerenhervormingsavond)
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
vlinder

Bericht door vlinder »

Vandaag staat er nog veel op het programma.
* Uitslapen (nou ja, om 5.30 uur ging de wekker alweer, maar daarna kon ik nog even lekker verder slapen.
* Stoffen en stofzuigen
* Stukje kerkbode schrijven
* Douche en wc doen
* Afwassen
* Strijken
* Toets leren
* Voorbereiden huiswerk volgende week
* Wat mailtjes sturen
* Lezen hoe jammer ik het vind dat ik niet naar de meeting kan, het lukt me gewoon echt niet. Had sommige mensen graag willen ontmoeten.
* M'n schoonmoeder bellen
* Boodschappen doen.
* Een onderwerp voor de tienerclub voorbereiden over de profeet Joël

En dan nog hetgene wat mijn hand vindt om te doen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

Vanochtend spullen weg gebracht die we over hadden voor het installeren van de CV ketel.
Straks even naar Leusden en Woudenberg (laarzenjacht).
Misschien ff een bakkie thee drinken bij schoonouders.
Zacheüs

Bericht door Zacheüs »

Lassie schreef:Vanochtend spullen weg gebracht die we over hadden voor het installeren van de CV ketel.
Straks even naar Leusden en Woudenberg (laarzenjacht). Misschien ff een bakkie thee drinken bij schoonouders.
Hé, dan zien we je wel even op de meeting?
Enne, die laarzen komen goed van pas voor de kou......
Lassie schreef:Even een tip:

Neem wat extra kleding mee (met name dikke sokken en dikke truien).
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zacheüs schreef:
Lassie schreef:Vanochtend spullen weg gebracht die we over hadden voor het installeren van de CV ketel.
Straks even naar Leusden en Woudenberg (laarzenjacht). Misschien ff een bakkie thee drinken bij schoonouders.
Hé, dan zien we je wel even op de meeting?
Enne, die laarzen komen goed van pas voor de kou......
Lassie schreef:Even een tip:

Neem wat extra kleding mee (met name dikke sokken en dikke truien).
Noueeeeeeeeeeeeeeh, als iemand nog eens weet waar ik laarzen kan kopen, met mijn dikke oedeemenkels...dan hou ik me aanbevolen!
Ben al zo lang als het "laarzenmode" is op zoek maar nog nooit gevonden, dus helaas blijven het "eenvoudige" schoenen, wat ook al erg moeilijk, en ongeveer onbetaalbaar is :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma

Bericht door helma »

vlinder schreef:Vandaag staat er nog veel op het programma.
* Uitslapen (nou ja, om 5.30 uur ging de wekker alweer, maar daarna kon ik nog even lekker verder slapen.
* Stoffen en stofzuigen
* Stukje kerkbode schrijven
* Douche en wc doen
* Afwassen
* Strijken
* Toets leren
* Voorbereiden huiswerk volgende week
* Wat mailtjes sturen
* Lezen hoe jammer ik het vind dat ik niet naar de meeting kan, het lukt me gewoon echt niet. Had sommige mensen graag willen ontmoeten.
* M'n schoonmoeder bellen
* Boodschappen doen.
* Een onderwerp voor de tienerclub voorbereiden over de profeet Joël

En dan nog hetgene wat mijn hand vindt om te doen....

als je je strijk meeneemt; dan doe ik ondertussen je strijk wel :slurp
ik kan heel goed strijken en kletsen tegelijk
Mara

Bericht door Mara »

Een vriendin van mij heeft zgn fietskuiten, slanke benen met sterk ontwikkelde kuiten en idd, elke normale laars krijgt zij niet dicht.
Maar er zijn echt wel (helaas iets duurdere) merken waarbij je allerlei schachtwijdtes kunt krijgen.
Ik kreeg deze week nog een folder in de bus, ik meen Ara of zo ??
Net zoals je verschillende leestbreedtes kunt krijgen.
Bij mij is het omgekeerd, ik heb hele smalle voeten en enkels en dus is een laars al snel veel te lomp.
bovendien wil ik een hak, dus vorig jaar vond ik suede laarzen, die je aan moest trekken als een kniekous, helemaal geweldig :super
Meteen in 3 kleuren aangeschaft, zwart, grijs en bruin.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Een vriendin van mij heeft zgn fietskuiten, slanke benen met sterk ontwikkelde kuiten en idd, elke normale laars krijgt zij niet dicht.
Maar er zijn echt wel (helaas iets duurdere) merken waarbij je allerlei schachtwijdtes kunt krijgen.
Ik kreeg deze week nog een folder in de bus, ik meen Ara of zo ??
Net zoals je verschillende leestbreedtes kunt krijgen.
Bij mij is het omgekeerd, ik heb hele smalle voeten en enkels en dus is een laars al snel veel te lomp.
bovendien wil ik een hak, dus vorig jaar vond ik suede laarzen, die je aan moest trekken als een kniekous, helemaal geweldig :super
Meteen in 3 kleuren aangeschaft, zwart, grijs en bruin.
Goed lezen... ;)
Ik heb geen last van dikke kuiten, maar van behoorlijk oedeem rondom mijn enkels...
Ik kan trouwens alleen schoenen kopen in de duurdere zaken, met allerlei breedtematen enz, en ben voor een paar schoenen altijd al tegen de 200 euro kwijt :bobo :bobo :bobo
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
Daarom schreef ik ook: helaas kom je dan in een duurder segment terecht, maar ze zijn er wel !
En echt geen 200 euro.
Ik weet zeker dat er rond de 140 best laarzen verkrijgbaar zijn, ook duur, maar toch altijd nog 60 minder.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
Daarom schreef ik ook: helaas kom je dan in een duurder segment terecht, maar ze zijn er wel !
En echt geen 200 euro.
Ik weet zeker dat er rond de 140 best laarzen verkrijgbaar zijn, ook duur, maar toch altijd nog 60 minder.
:nonnon :nonnon :nonnon
Ervaring genoeg!!!
En laarzen kostten in het duurdere segment trouwens wel duurder dan 200 euro, kijk maar eens bij het merk Durea, want daar kom ik meestal op uit :)
Mara

Bericht door Mara »

Ik zal eens neuzen in de oude krantendoos, kijken welk merk het nou was, laat ik je het wel ff weten :)
Lassie

Bericht door Lassie »

:banghead ggrrr ook in duurdere prijsklasse's kan ik geen laarzen vinden. Gruwel nog aan toe. Tuurlijk zijn er laarzen te vinden maar dan moet je ze nog wel mooi vinden.

Volgende week maar eens op laarzenjacht.

(net in wombarg geweest maar geen RF-er gezien).
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Lassie schreef::banghead ggrrr ook in duurdere prijsklasse's kan ik geen laarzen vinden. Gruwel nog aan toe. Tuurlijk zijn er laarzen te vinden maar dan moet je ze nog wel mooi vinden.

Volgende week maar eens op laarzenjacht.

(net in wombarg geweest maar geen RF-er gezien).
en via omoda.nl? Sorry voor de reclame, maar da's een site met de betere laarzen, waar je ook nog eens de kuitwijdte kunt aangeven. Ikzelf kan zowat wel met twee benen in een laars, wat de gemiddelde kuitwijdte betreft. Bovendien heb ik een gruwelhekel aan schoenwinkelen. Omoda wil nog weleens uitkomst bieden.
Gesloten