Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Gewoon, lekker analoog
Analoog of digitaal?
Analoog of digitaal?
- Niet meer zo actief -
Analoog, daardoor ontstaan, normaal gesproken minder snel een oorlogen of andere wereldwijde rampen...Mannetje schreef:Gewoon, lekker analoog
Analoog of digitaal?
Toyota Corona of Toyota Crown? (klassiekers hè!)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Toyota Crown. Prachtige betrouwbare grote klassieker.
Oldtimer motorfiets of oldtimer bromfiets?
Oldtimer motorfiets of oldtimer bromfiets?
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Oldtimer motorfiets. Ergens zou ik graag nog een keer een motorrijbewijs halen en dan lijkt me dat heerlijk om op een oude motor naar mijn werk te gaan op mooie voorjaarsdagen.
Voor je plezier fietsen of wandelen door de regen?
- Niet meer zo actief -
Rustig wandelen....Mannetje schreef:Oldtimer motorfiets. Ergens zou ik graag nog een keer een motorrijbewijs halen en dan lijkt me dat heerlijk om op een oude motor naar mijn werk te gaan op mooie voorjaarsdagen.
Racen of slakkengangetje (met een Toyota Crown, bijvoorbeeld)
-
Dan toch maar racen, want aan slakkengangetjes irriteer ik me wel eens-DIA- schreef:Rustig wandelen....Mannetje schreef:Oldtimer motorfiets. Ergens zou ik graag nog een keer een motorrijbewijs halen en dan lijkt me dat heerlijk om op een oude motor naar mijn werk te gaan op mooie voorjaarsdagen.

Koffie uit een pot, of uit zo een luxe apparaat?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Koffie uit de pot.HersteldHervormd schreef:Dan toch maar racen, want aan slakkengangetjes irriteer ik me wel eens-DIA- schreef:Rustig wandelen....Mannetje schreef:Oldtimer motorfiets. Ergens zou ik graag nog een keer een motorrijbewijs halen en dan lijkt me dat heerlijk om op een oude motor naar mijn werk te gaan op mooie voorjaarsdagen.
Koffie uit een pot, of uit zo een luxe apparaat?
Wulp of Kluut?
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Wulp
Blijdorp of Plaswijckpark
Plaswijckparkmerel schreef:Wulp
Waterfiets of Rondvaartboot?
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Waterfiets
Rome of Barcelona
Rome of Barcelona
- Maanenschijn
Rome, al heeft Barcelona ook prachtige gebouwen!
Dakpannen of riet?
Dakpannen of riet?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dakpannen... Hoewel.... Riet isoleert heel fijn. Ons eerste huis in H. had ook een rieten dak. Het was er met hitte aangenaam koel en met kou aangenaam warm.Maanenschijn schreef:Rome, al heeft Barcelona ook prachtige gebouwen!
Dakpannen of riet?
Toch zou ik voor dakpannen kiezen... vraag maar niet waarom want ik kan dat verder niet zo makkelijk onderbouwen.
Een bericht Onderbouwen of een bericht laten Ondersneeuwen?
-
Ondersneeuwen.-DIA- schreef:Dakpannen... Hoewel.... Riet isoleert heel fijn. Ons eerste huis in H. had ook een rieten dak. Het was er met hitte aangenaam koel en met kou aangenaam warm.Maanenschijn schreef:Rome, al heeft Barcelona ook prachtige gebouwen!
Dakpannen of riet?
Toch zou ik voor dakpannen kiezen... vraag maar niet waarom want ik kan dat verder niet zo makkelijk onderbouwen.
Rutte of Kaag?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
KaagHersteldHervormd schreef:Ondersneeuwen.-DIA- schreef:Dakpannen... Hoewel.... Riet isoleert heel fijn. Ons eerste huis in H. had ook een rieten dak. Het was er met hitte aangenaam koel en met kou aangenaam warm.Maanenschijn schreef:Rome, al heeft Barcelona ook prachtige gebouwen!
Dakpannen of riet?
Rutte of Kaag?
PVV of SP
PVV.Geytenbeekje schreef:KaagHersteldHervormd schreef:Ondersneeuwen.-DIA- schreef:Dakpannen... Hoewel.... Riet isoleert heel fijn. Ons eerste huis in H. had ook een rieten dak. Het was er met hitte aangenaam koel en met kou aangenaam warm.Maanenschijn schreef:Rome, al heeft Barcelona ook prachtige gebouwen!
Dakpannen of riet?
Rutte of Kaag?
PVV of SP
Maan of Mars?