O. Dusss. Die regel ken ik niet.Orchidee schreef: Ik heb er vroeger in de Hoekse Waard ook weleens van gehoord; dat je na je 40e, hooguit 50e je haar op moet steken.
Ik draag het meestal los.

O. Dusss. Die regel ken ik niet.Orchidee schreef: Ik heb er vroeger in de Hoekse Waard ook weleens van gehoord; dat je na je 40e, hooguit 50e je haar op moet steken.
Ik ook.Mara schreef:O. Dusss. Die regel ken ik niet.Orchidee schreef: Ik heb er vroeger in de Hoekse Waard ook weleens van gehoord; dat je na je 40e, hooguit 50e je haar op moet steken.
huisman schreef:Ik ook.Mara schreef:O. Dusss. Die regel ken ik niet.Orchidee schreef: Ik heb er vroeger in de Hoekse Waard ook weleens van gehoord; dat je na je 40e, hooguit 50e je haar op moet steken.
Ja en het is aardig lang ook....huisman schreef:Ik ook.Mara schreef:O. Dusss. Die regel ken ik niet.Orchidee schreef: Ik heb er vroeger in de Hoekse Waard ook weleens van gehoord; dat je na je 40e, hooguit 50e je haar op moet steken.
Maar je bent toch nog lang niet 70?helma schreef:Nou Orchidee, moeten niet. Maar ik zie me op mijn 70 e toch niet meer met een staart of vlecht. lopen. Andere optie is het haar eraf...
Maar misschien word ik wel niet eens zo oud. Dus.
Daarbij: als het lange haar als sieraad wordt omschreven in de Bijbel was dat vast niet met de gedachte om het dan maar zoveel mogelijk weg te werken in een knotMara schreef:Maar je bent toch nog lang niet 70?helma schreef:Nou Orchidee, moeten niet. Maar ik zie me op mijn 70 e toch niet meer met een staart of vlecht. lopen. Andere optie is het haar eraf...
Voel je vooral niet schuldig!
Een knot is geen moeten, al lijkt dat soms wel zo.
Ik heb een vriendin die fibromyalgie kreeg en amper haar haren nog kon kammen, laat staan verzorgen of opsteken.
Toen ze het op advies van de kapper liet afknippen, kreeg ze kritiek op haar bordje.
Totdat ze het uitlegde....
We hebben niet allemaal (allemaal niet) een persoonlijke hairdresser in huis.
Roeline: Dat heb ik ook nooit begrepen, al heb ik weleens een knot, meestal een clip, das makkelijk.Roeline schreef:Daarbij: als het lange haar als sieraad wordt omschreven in de Bijbel was dat vast niet met de gedachte om het dan maar zoveel mogelijk weg te werken in een knotMara schreef:Maar je bent toch nog lang niet 70?helma schreef:Nou Orchidee, moeten niet. Maar ik zie me op mijn 70 e toch niet meer met een staart of vlecht. lopen. Andere optie is het haar eraf...
Voel je vooral niet schuldig!
Een knot is geen moeten, al lijkt dat soms wel zo.
Ik heb een vriendin die fibromyalgie kreeg en amper haar haren nog kon kammen, laat staan verzorgen of opsteken.
Toen ze het op advies van de kapper liet afknippen, kreeg ze kritiek op haar bordje.
Totdat ze het uitlegde....
We hebben niet allemaal (allemaal niet) een persoonlijke hairdresser in huis.
Nou, daar ben ik het niet zo mee eens. Je moet er niet uit willen zien als een oud meisje. Want dat wordt het dan met een lange vlecht.liz boer schreef:
Helma, hier in de buurt woonde een heel oud stel, zij had een vlecht die over haar billen viel, door die mooie grijze vlecht waren ze bekend in de buurt.
Het kan best hoor een vlecht...
Mara: Als je je haar niet meer kunt doen is afknippen de beste optie, ik zou het ook niet weten hoe het anders zou moeten.
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Ze gaan dan de 30 over en ineens zien ze er allemaal hetzelfde uit. Kort en pittig inderdaadmerel schreef: Idem met veel getrouwde vrouwen die ineens overgaan tot coupe kort en pittig
Over smaak valt te twisten, denk ik.Mara schreef:In het AD magazine stond een foto van Lenny Kuhr. Ze is 68 en heeft prachtig grijs haar tot op haar schouders.
Het staat haar beeldschoon.