Waar denk je op dit moment aan? [2]

Zita
Moderator

Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]

Bericht door Zita »

aan dat topics die zo vreselijk snel gaan ook meestal vreselijk uit de bocht vliegen.
En dat ik ze misschien niet eens ga bijlezen.
Lourens

Bericht door Lourens »

Zita schreef:aan dat topics die zo vreselijk snel gaan ook meestal vreselijk uit de bocht vliegen.
En dat ik ze misschien niet eens ga bijlezen.
Dat heb ik zeer regelmatig Zita.
En bij mij is het geen misschien, de meeste lees ik dan niet meer tenzij het heel boeiend is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
jvdg

Bericht door jvdg »

.....aan de tijd dat Rens nog bij ons was, en op de meest onverwachte momenten zijn eerlijke visie op allerlei zaken gaf, al waren we het vaak met zijn verwoording en intenties niet eens.

.....aan allen die hem lief hebben gehad of grote sympathie voor hem koesterden.

.....aan het feit dat één onzer markantste forummers niet meer zal worden gehoord.

.....dat Rens vandaag begraven is.
Lourens

Bericht door Lourens »

jvdg schreef:.....aan de tijd dat Rens nog bij ons was, en op de meest onverwachte momenten zijn eerlijke visie op allerlei zaken gaf, al waren we het vaak met zijn verwoording en intenties niet eens.

.....aan allen die hem lief hebben gehad of grote sympathie voor hem koesterden.

.....aan het feit dat één onzer markantste forummers niet meer zal worden gehoord.

.....dat Rens vandaag begraven is.
Je verwoord helemaal mijn gedachten van vandaag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
BJD

Bericht door BJD »

dat er een verdachte is aangehouden in de moordzaak Andrea Luten..! Mooi zaak dat dit nog lijkt te worden opgelost.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Wij waren toen op een camping in de buurt , ik weet niet meer precies de naam, maar iets van Noord zat er in. Zou toch een hele rust betekenen voor de mensen daar..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
henriët

Bericht door henriët »

op vakantie gaan :bobo duurt nog weeeeeeken
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

henriët schreef:op vakantie gaan :bobo duurt nog weeeeeeken
Ik herken het. De bestemmingen staan vast, nu eerst nog werken. ;)
helma

Bericht door helma »

't schiet toch al best lekker op?!
*girly*

Bericht door *girly* »

aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
henriët

Bericht door henriët »

*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
ach joh, wat verdrietig.
sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

henriët schreef:
*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
ach joh, wat verdrietig.
sterkte!
Ik wil iets zeggen, maar weet niet goed hoe en wat.
Persoonlijk (laat ik daar de nadruk op leggen) weet ik hoe moeilijk het voor ouders kan zijn alleen ach en wee geroep te horen omdat hun kind gehandicapt is. Dat mensen moeite hebben met feliciteren. Dat het lijkt alsof dit kind beter niet geboren had kunnen zijn.
Ik weet dat ik overdrijf.
Maar ook deze ouders hebben een kind van de Heere gekregen. En er zijn zorgen. Maar het kan ook heel goed doen om een felicitatie te krijgen en van omstanders het gevoel te krijgen dat dit kind er mag zijn en dat ze om deze ouders heen zullen staan (wat er ook gaat gebeuren).
Misschien heb ik het een beetje krom verwoord, maar ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik precies bedoel.
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Jo-Ann schreef:
henriët schreef:
ach joh, wat verdrietig.
sterkte!
Persoonlijk (laat ik daar de nadruk op leggen) weet ik hoe moeilijk het voor ouders kan zijn alleen ach en wee geroep te horen omdat hun kind gehandicapt is. Dat mensen moeite hebben met feliciteren. Dat het lijkt alsof dit kind beter niet geboren had kunnen zijn.
Maar ook deze ouders hebben een kind van de Heere gekregen. En er zijn zorgen. Maar het kan ook heel goed doen om een felicitatie te krijgen en van omstanders het gevoel te krijgen dat dit kind er mag zijn en dat ze om deze ouders heen zullen staan (wat er ook gaat gebeuren).
Misschien heb ik het een beetje krom verwoord, maar ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik precies bedoel.
En misschien nog aanvullend:
Verdriet en blijdschap kunnen naast elkaar staan. En beide gevoelens moeten er mogen zijn. Dus niet alleen felicitatie. En dus ook niet alleen verdriet.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Jo-Ann schreef:
henriët schreef:
ach joh, wat verdrietig.
sterkte!
:super Heel goed verwoord Jo-Ann. Ik voel heel goed aan wat je bedoelt. Vaak weten mensen zich in zo'n situatie geen houding te geven of laten helemaal niks van zich horen omdat ze niet weten wat ze ermee aan moeten. Terwijl het juist dan ook zo belangrijk is om betrokkenheid en belangstelling te tonen. En het kan (is) heel pijnlijk zijn als dat niet gebeurt.

Maar zo merk je wel weer wie echte mensen zijn.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Helemaal mee eens Jo-ann,
Zo heb ik ook veel moeite met het antwoord op de vraag wat wil je liever een jongen of meisje:
Ach, als het maar gezond is.
Een niet gezond kindje zou bij ons ook heel erg welkom zijn....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gesloten