Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
aan dat topics die zo vreselijk snel gaan ook meestal vreselijk uit de bocht vliegen.
En dat ik ze misschien niet eens ga bijlezen.
Dat heb ik zeer regelmatig Zita.Zita schreef:aan dat topics die zo vreselijk snel gaan ook meestal vreselijk uit de bocht vliegen.
En bij mij is het geen misschien, de meeste lees ik dan niet meer tenzij het heel boeiend is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
.....aan de tijd dat Rens nog bij ons was, en op de meest onverwachte momenten zijn eerlijke visie op allerlei zaken gaf, al waren we het vaak met zijn verwoording en intenties niet eens.
.....aan allen die hem lief hebben gehad of grote sympathie voor hem koesterden.
.....aan het feit dat één onzer markantste forummers niet meer zal worden gehoord.
.....dat Rens vandaag begraven is.
.....aan allen die hem lief hebben gehad of grote sympathie voor hem koesterden.
.....aan het feit dat één onzer markantste forummers niet meer zal worden gehoord.
Je verwoord helemaal mijn gedachten van vandaag.jvdg schreef:.....aan de tijd dat Rens nog bij ons was, en op de meest onverwachte momenten zijn eerlijke visie op allerlei zaken gaf, al waren we het vaak met zijn verwoording en intenties niet eens.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
dat er een verdachte is aangehouden in de moordzaak Andrea Luten..! Mooi zaak dat dit nog lijkt te worden opgelost.
Wij waren toen op een camping in de buurt , ik weet niet meer precies de naam, maar iets van Noord zat er in. Zou toch een hele rust betekenen voor de mensen daar..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
op vakantie gaan
duurt nog weeeeeeken

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik herken het. De bestemmingen staan vast, nu eerst nog werken.henriët schreef:op vakantie gaanduurt nog weeeeeeken

't schiet toch al best lekker op?!
aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
ach joh, wat verdrietig.*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik wil iets zeggen, maar weet niet goed hoe en wat.henriët schreef:ach joh, wat verdrietig.*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
sterkte!
Persoonlijk (laat ik daar de nadruk op leggen) weet ik hoe moeilijk het voor ouders kan zijn alleen ach en wee geroep te horen omdat hun kind gehandicapt is. Dat mensen moeite hebben met feliciteren. Dat het lijkt alsof dit kind beter niet geboren had kunnen zijn.
Ik weet dat ik overdrijf.
Maar ook deze ouders hebben een kind van de Heere gekregen. En er zijn zorgen. Maar het kan ook heel goed doen om een felicitatie te krijgen en van omstanders het gevoel te krijgen dat dit kind er mag zijn en dat ze om deze ouders heen zullen staan (wat er ook gaat gebeuren).
Misschien heb ik het een beetje krom verwoord, maar ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik precies bedoel.
En misschien nog aanvullend:Jo-Ann schreef:Ik wil iets zeggen, maar weet niet goed hoe en wat.henriët schreef:ach joh, wat verdrietig.*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
sterkte!
Persoonlijk (laat ik daar de nadruk op leggen) weet ik hoe moeilijk het voor ouders kan zijn alleen ach en wee geroep te horen omdat hun kind gehandicapt is. Dat mensen moeite hebben met feliciteren. Dat het lijkt alsof dit kind beter niet geboren had kunnen zijn.
Maar ook deze ouders hebben een kind van de Heere gekregen. En er zijn zorgen. Maar het kan ook heel goed doen om een felicitatie te krijgen en van omstanders het gevoel te krijgen dat dit kind er mag zijn en dat ze om deze ouders heen zullen staan (wat er ook gaat gebeuren).
Misschien heb ik het een beetje krom verwoord, maar ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik precies bedoel.
Verdriet en blijdschap kunnen naast elkaar staan. En beide gevoelens moeten er mogen zijn. Dus niet alleen felicitatie. En dus ook niet alleen verdriet.
Jo-Ann schreef:Ik wil iets zeggen, maar weet niet goed hoe en wat.henriët schreef:ach joh, wat verdrietig.*girly* schreef:aan m'n schoonzusje en zwager die vanmiddag een zoon hebben gekregen...Hij is ernstig gehandicapt, en het is allemaal nog heel onzeker hoe het gaat verlopen
sterkte!

Maar zo merk je wel weer wie echte mensen zijn.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Helemaal mee eens Jo-ann,
Zo heb ik ook veel moeite met het antwoord op de vraag wat wil je liever een jongen of meisje:
Ach, als het maar gezond is.
Een niet gezond kindje zou bij ons ook heel erg welkom zijn....
Zo heb ik ook veel moeite met het antwoord op de vraag wat wil je liever een jongen of meisje:
Ach, als het maar gezond is.
Een niet gezond kindje zou bij ons ook heel erg welkom zijn....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.