Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Vakantie en nog geen idee voor hoelang
enorm slecht humeur
geblokte broek en bijpassend shirt voor m'n neefje
geblokte broek en bijpassend shirt voor m'n neefje
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
een prachtige theepot en volgens mij eindelijk de juiste drivers om mijn vakantiefoto's van mijn toestel te kunnen halen. Bij een tweedehands fototoestel zouden ze eigenlijk ook een gratis servicemannetje moeten geven.
Daar gebeuren altijd rare dingen. In Enschede moesten ze door cola-spuiten heenlopen, dan wel met regencape aan, maar lekker vies zooitje zo te zien, niks voor mij, zulke dingen.Tiberius schreef:Aha, je bent ontgroend.hmprff schreef:een oorkonde of iets dergelijks voor mijn duik in de Hofpleinvijver![]()
haar waar nog stukjes eierschil inzit (zelfs na 4x wassen)
een moe hoofd![]()
een enorm leuke week om op terug te kijken
Jij blijft liever groen? Vloekt dat niet een beetje met postbode-oranje?Gijs83 schreef:Daar gebeuren altijd rare dingen. In Enschede moesten ze door cola-spuiten heenlopen, dan wel met regencape aan, maar lekker vies zooitje zo te zien, niks voor mij, zulke dingen.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zag het in de 'Verkeerde Krant'Gijs83 schreef:Daar gebeuren altijd rare dingen. In Enschede moesten ze door cola-spuiten heenlopen, dan wel met regencape aan, maar lekker vies zooitje zo te zien, niks voor mij, zulke dingen.Tiberius schreef:Aha, je bent ontgroend.hmprff schreef:een oorkonde of iets dergelijks voor mijn duik in de Hofpleinvijver![]()
haar waar nog stukjes eierschil inzit (zelfs na 4x wassen)
een moe hoofd![]()
een enorm leuke week om op terug te kijken
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
een mooi kaartje vanuit een warm en zonnig Italie.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jaaaaaaaaa!JolandaOudshoorn schreef:een mooi kaartje vanuit een warm en zonnig Italie.
LUCCA!
Hendrikus schreef:Jij blijft liever groen? Vloekt dat niet een beetje met postbode-oranje?Gijs83 schreef:Daar gebeuren altijd rare dingen. In Enschede moesten ze door cola-spuiten heenlopen, dan wel met regencape aan, maar lekker vies zooitje zo te zien, niks voor mij, zulke dingen.

Ik heb er weer een paar sokken bij en een paar enkelsokken(voor het eerst!) bij de Hema.
Enkelsokken, Gijs, wat een wereldgelijkvormigheidGijs83 schreef:Hendrikus schreef:Jij blijft liever groen? Vloekt dat niet een beetje met postbode-oranje?Gijs83 schreef:Daar gebeuren altijd rare dingen. In Enschede moesten ze door cola-spuiten heenlopen, dan wel met regencape aan, maar lekker vies zooitje zo te zien, niks voor mij, zulke dingen.![]()
![]()
![]()
Ik heb er weer een paar sokken bij en een paar enkelsokken(voor het eerst!) bij de Hema.

~~Soli Deo Gloria~~
Een week een huisje op een Tubbergse camping ( als we in Nederland zijn)..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Daar zal het vast goed toeven zijn, de natuur is er iig erg mooi! Wist je trouwens dat ze ook een 'basiliek' in Tubbergen. Zulke kerken hebben een bepaalde status binnen de RK-kerk.Margriet schreef:Een week een huisje op een Tubbergse camping ( als we in Nederland zijn)..
een biljet van 100 gulden......
ik was mijn doos met oude post aan t nakijken en vond daar een kaart t.g.v. van onze verhuizing 10 jaar geleden
met daarin een biljet van 100 gulden 'om iets leuks voor jezelf te kopen'
Nooit eerder gezien!!

ik was mijn doos met oude post aan t nakijken en vond daar een kaart t.g.v. van onze verhuizing 10 jaar geleden
Nooit eerder gezien!!
een kapotte achterband! Maar tot m'n grote verrassing (en blij dat ik wsa!!!) had ik geen thuiskomertje maar een 'gewone' achterband !
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Balen voor je. Volgens mij heb je daar niets meer aan...helma schreef:een biljet van 100 gulden......![]()
Nooit eerder gezien!!
Overigens valt het me op dat Hendrikus alleen op plaatsgenoten reageert, doorgaans met cynische opmerkingen. Zijn plaatsgenoten zijn echter zo wijs om niet op hem in te gaan.