eind van de middag naar een onder ons bekende schuur in Woudenberg waar we het afscheidsfeestje (nou ja..feestje

gewoon schrijven!Zita schreef:sollicitatietelefoontje plegen, sollicitatiebrief schrijven (of toch maar niet)...
ah dat is fijn voor je zeg, sterkte!JolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio. Ik mocht er tussen....
tot uw ordersDemocritus schreef:Na deze opstandige reactie 1 week huisarrestMarthaMartha schreef:jvdg schreef:Sterkte, Marth.MarthaMartha schreef:
Je was gewaarschuwd.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je tenminste thuis als langs kom
Sterkte!!! En zie pbzusterelly schreef:stukje bij beetje de toilet en de badkamer doen.
sterkte! joh, is het weer zó mis?zusterelly schreef:stukje bij beetje de toilet en de badkamer doen.
Eerlijk gezegd Rens, het valt me niet tegen gezien je gezondheid. Volgens mij heb je wel mindere dagen erbij, toch?Rens schreef:Ik heb vanmorgen de slaapkamer én de huiskamer gezogen, en een was gedraaid.
vanmiddag de was ophangen, en verder doe ik dus niks.....ik heb het wel weer gehad voor vandaag....
Kijk je uit dat je niet teveel van de muur haalt? Straks zit je bij de buren in de badkamer.MarthaMartha schreef: vanavond ergens behang van de muur halen.......... zo'n leuk klusje altijd.....