Ik ben aan het werk, draai spreekuur, maar er komt nog niemand

De hint is duidelijk...MarthaMartha schreef:Ik ben aan het werk, draai spreekuur, maar er komt nog niemand
Josephus schreef:De hint is duidelijk...MarthaMartha schreef:Ik ben aan het werk, draai spreekuur, maar er komt nog niemand
MarthaMartha schreef:sterkte allemaal !
nou moe....... lag dat er zo duidelijk op dan? maar het is waar, ik zit in het eerstelijnscentrum en er is voor mij nog niemand verschenen..... dus praat ik maar even met jullie allemaal. Nog iemand advies nodig voor het een of ander?helma schreef:MarthaMartha schreef:sterkte allemaal !
we geloven je smoes....
Tja, ik denk dat correcter is: dat zou jij niet doen. Ieder moet voor zich een afweging maken. Het verkeersaanbod speelt ook wel een rol, denk ik zo...refo schreef:Als je niet naast de apotheek of de bakker woont is het inderdaad buitengewoon dapper. Al zou ik het anders noemen.
Net als een vierjarige laten oppassen. Dat doe je toch niet!
Albert Heijn is er morgen ook wel hoor. Om 08.00 gaat de deur openMarthaMartha schreef:morgen maar boodschappen doen........
laten er nou om 8 uur hier vijf kindjes gedropt worden. Er gaat een gezin uit onze gemeente verhuizen morgen, een ander echtpaar gaat ze helpen, hun kinderen komen naar mij. vijf en de oudste is 6 jaar........ dat gaat gezellig worden (maar niet naar Albert Heijn)Hendrikus schreef:Albert Heijn is er morgen ook wel hoor. Om 08.00 gaat de deur openMarthaMartha schreef:morgen maar boodschappen doen........