Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]

helma

Bericht door helma »

Dacht ik het niet :?
sterkere slaappillen :(
Adorote

Bericht door Adorote »

Laat dit vanmorgen een heerlijke kop mokka koffie zijn.
Lassie

Bericht door Lassie »

helma schreef:
Lassie schreef:
helma schreef:
Lassie schreef:een afspraak bij de huisarts.
ik ook :(
heb je geen fijne huisarts of is de klacht waarvoor je gaat minder *sterkte*

ikga liever naar een huisarts dan naar de tandarst. :oops:
ik ben niet zo dol op de huisarts (op de tandarts trouwens ook niet :x ) Ik heb altijd het gevoel dat ik te snel weer buiten sta; dat hij nauwelijks geluisterd heeft, en dat ik er niet zo heel veel mee op schiet, behalve wat medicijnen. ik zou graag willen dat hij écht tijd voor me had. 'n pastorale huisarts ofzo...., nee da's natuurlijk onzin. Maar gewoon een beetje minder afstandelijk en wat meer vragen stellen.

de Efexor helpt in zoverre dat ik me aardig stabiel voel in mijn hoofd, maar ik ben grenzeloos moe en slaap heel slecht ondanks slaappillen. dusssss....toch maar naar de huisarts dan
heftig zeg!! ppfff... ik heb een huisarts die de tijd neemt.. k ben benieuwd hoe het vanmiddag is! k moet om 10 over 2.

Maar in iedergeval veel sterkte!!
vlinder

Bericht door vlinder »

Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten :?
Maar ja het zij zo.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
geledu

Bericht door geledu »

Kerkelijk Jaarboek, Ger gem, 2007.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

een flinke verkoudheid. :(
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Miscanthus schreef:een flinke verkoudheid. :(
Beterschap Misc...........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt

Bericht door Mariavt »

vlinder schreef:Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten :?
Maar ja het zij zo.
De onze is een zij, ze luistert goed geeft medicijnen als je erom vraagt en is niet te beroerd om even langs te komen als er écht wat is. We mogen dus niet klagen. Was bij mijn vorige huisarts wel anders. Als je wat had dan moest je er maar een kalmeringspilletje bij nemen. Crisissituaties ontkende ze dus veel hulp hadden we daar niet van te verwachten..... :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Mariavt schreef:
Merci! Jullie ook sterkte. Ik las ergens dat Rens het te pakken had?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Miscanthus schreef:
Mariavt schreef:
Merci! Jullie ook sterkte. Ik las ergens dat Rens het te pakken had?
Klopt, dank je wel. Voor een uitgebreide uitleg over Rens' ziekte zie: "Wist u dat".

jvdg

Bericht door jvdg »

vlinder schreef:Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten :?
Maar ja het zij zo.
Het klinkt alsof hij luisterde, maar nu niet meer..........
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:
Maar ja het zij zo.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dát noem ik nu eens opmerkingsgave ivm taalvouten :wink:

jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:
jvdg schreef:
Maar ja het zij zo.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dát noem ik nu eens opmerkingsgave ivm taalvouten :wink:
Zolang mijn huisarts die chemicaliën niet voorschrijft ben ik al gelukkig.

Hierbij wens ik eenieder een goede nachtrust toe zonder die chemies!

Ik lag en sliep gerust,
Van 's-Heeren trouw bewust.....

Tot ik gerust ontwaakte.
Daphne

Bericht door Daphne »

... Mn buurvrouw weer een schoon konijnenhok :roll: (ze is op vakantie maar dr knijn dus niet :wink: )
... Ik moeie benen van een wandeling van 1.5 uur
... een moe hoofd & suis oren van alles wat k vandaag heb gedaan
jvdg

Bericht door jvdg »

Daphne schreef:... Mn buurvrouw weer een schoon konijnenhok :roll: (ze is op vakantie maar dr knijn dus niet :wink: )
... Ik moeie benen van een wandeling van 1.5 uur
... een moe hoofd & suis oren van alles wat k vandaag heb gedaan
Van harte, wèl te rusten.........

Maar voor je jezelf tussen de frisse krakende lakens schuift, laat jezelf eerst leeglopen. Desnoods hardop...., met een Bijbels glas wijn in de hand!
Gesloten