sterkere slaappillen

heftig zeg!! ppfff... ik heb een huisarts die de tijd neemt.. k ben benieuwd hoe het vanmiddag is! k moet om 10 over 2.helma schreef:ik ben niet zo dol op de huisarts (op de tandarts trouwens ook niet :x ) Ik heb altijd het gevoel dat ik te snel weer buiten sta; dat hij nauwelijks geluisterd heeft, en dat ik er niet zo heel veel mee op schiet, behalve wat medicijnen. ik zou graag willen dat hij écht tijd voor me had. 'n pastorale huisarts ofzo...., nee da's natuurlijk onzin. Maar gewoon een beetje minder afstandelijk en wat meer vragen stellen.Lassie schreef:heb je geen fijne huisarts of is de klacht waarvoor je gaat minder *sterkte*helma schreef:ik ookLassie schreef:een afspraak bij de huisarts.
ikga liever naar een huisarts dan naar de tandarst.:
de Efexor helpt in zoverre dat ik me aardig stabiel voel in mijn hoofd, maar ik ben grenzeloos moe en slaap heel slecht ondanks slaappillen. dusssss....toch maar naar de huisarts dan
Beterschap Misc...........Miscanthus schreef:een flinke verkoudheid.
De onze is een zij, ze luistert goed geeft medicijnen als je erom vraagt en is niet te beroerd om even langs te komen als er écht wat is. We mogen dus niet klagen. Was bij mijn vorige huisarts wel anders. Als je wat had dan moest je er maar een kalmeringspilletje bij nemen. Crisissituaties ontkende ze dus veel hulp hadden we daar niet van te verwachten..... :roll:vlinder schreef:Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten![]()
Maar ja het zij zo.
Klopt, dank je wel. Voor een uitgebreide uitleg over Rens' ziekte zie: "Wist u dat".Miscanthus schreef:Merci! Jullie ook sterkte. Ik las ergens dat Rens het te pakken had?Mariavt schreef:Beterschap Misc...........Miscanthus schreef:een flinke verkoudheid.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dát noem ik nu eens opmerkingsgave ivm taalvoutenjvdg schreef:Het klinkt alsof hij luisterde, maar nu niet meer..........vlinder schreef:Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten![]()
Maar ja het zij zo.
Zolang mijn huisarts die chemicaliën niet voorschrijft ben ik al gelukkig.Mariavt schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dát noem ik nu eens opmerkingsgave ivm taalvoutenjvdg schreef:Het klinkt alsof hij luisterde, maar nu niet meer..........vlinder schreef:Hmm onze luisterd wel. Hij neemt echt de tijd voor je en vraagt echt door. Hij is alleen niet zo scheutig met slaaptabletten![]()
Maar ja het zij zo.
Van harte, wèl te rusten.........Daphne schreef:... Mn buurvrouw weer een schoon konijnenhok :roll: (ze is op vakantie maar dr knijn dus niet)
... Ik moeie benen van een wandeling van 1.5 uur
... een moe hoofd & suis oren van alles wat k vandaag heb gedaan