Wist je dat . . . [3]
- JolandaOudshoorn
Alle jarigen van harte gefeliciteerd en God's zegen toegewenst.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Wilma van den Berg
was de late dienst een mooie dienst?vlinder schreef:MEMENTO is ook vandaag jarig!!!
Hij zich niet echt jarig voelt....
wij vanmorgen om 8.15 uur al kerk hadden....
ik gister nog een late dienst had en dus pas om 23.30 uur thuis was
de kerk voor mijn gevoel nog vroeger was dan vroeg?
het wel een mooie dienst was!!
Maar wie ben ik?
Kan het me voorstellen. Zodra ze haar papiertje heeft, heeft zij de leiding! :mrgreen:wim schreef:... mijn vrouw nu moet 'afzwaaien' (praktijkexamen) voor haar dirigentencursus.
... ik een klein beetje plaatsvervangend zenuwachtig ben.
Nee, serieus: sterkte Wim, en wens je betere helft succes.
Een driekwartsmaat is nog steeds 1-2-3 en de één is onder
Bedankt. Ik geef mijn vrouw graag het gevoel dat ze de leiding heeft.Hendrikus schreef:Kan het me voorstellen. Zodra ze haar papiertje heeft, heeft zij de leiding! :mrgreen:wim schreef:... mijn vrouw nu moet 'afzwaaien' (praktijkexamen) voor haar dirigentencursus.
... ik een klein beetje plaatsvervangend zenuwachtig ben.
Nee, serieus: sterkte Wim, en wens je betere helft succes.
Een driekwartsmaat is nog steeds 1-2-3 en de één is onder

Als ze nu een driekwartsmaat gaat dirigeren, gaat het wel fout, denk ik. Ze moet Ave Verum (Mozart) doen en Cantique de Jean Racine (Fauré). Gelukkig erg mooie muziek, want ik moest het de afgelopen dagen veelvuldig aanhoren.