Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Een Impco-installatie.
Ik had m'n auto al lang betaald, maar kon er vandaag pas mee rijden.... genieten is dat. :lol:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Miscanthus schreef:Een Impco-installatie.
Ik had m'n auto al lang betaald, maar kon er vandaag pas mee rijden.... genieten is dat. :lol:
Die
Afbeeldingbedoel je? :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef:
Miscanthus schreef:Een Impco-installatie.
Die
Afbeeldingbedoel je? :mrgreen:
Ik heb een nog mooiere aanwinst: Een aandeel in de uitkomst van de PS verkiezingen, en dus indirect van de uitkomst van de EK verkiezing. :D
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:stuk of 8 (paar) sokken
douchegel (2 x)
deo
bloempot
2x ketting + oorbellen
een nep bolplant
vierkantbakje(voor kaarsjes)
panty
theedoeken
dikke panty
Gefeliciteerd met je aankopen. Lekker wezen shoppen?
ja heerlijk....

(wibra :oops: en de voordeelshop) :oops:
Joh, daar ben ik vaste klant, is helemaal niets om voor te schamen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Petrus

Bericht door Petrus »

Joh, daar ben ik vaste klant, is helemaal niets om voor te schamen
ja, je bent een dief van je eigen knip als je in zgn. refo-zaken of andere "grote" zaken gaat kopen................
Petrus

Bericht door Petrus »

Nieuwe aanwinst:

het 2-wekelijkse blad Manifest............. :?: :?:
Zosinus

Bericht door Zosinus »

Petrus schreef:Nieuwe aanwinst:

Het blad van de Nieuwe Communistische Partij Nedeland?
Petrus

Bericht door Petrus »

Zosinus schreef:

Het blad van de Nieuwe Communistische Partij Nederland?
A) de naam is foutief: de juiste naam is concreet: Nieuwe Communistische Partij NCPN (na een kort geding aangespannen door de CPN over de volledige naam zoals jij hem schreef)

B) het is idd het partijblad

C) ik ben/word géén lid, ben alleen érg geïnteresseerd in het wel en wee van mijn oude partij.

D) ben sedert een tijd partijloos als gevolg van gedurige vruchteloze pogingen om contacten te leggen met een bepaalde persoon die over lidmaatschappen gaat van "een" partij.
Zosinus

Bericht door Zosinus »

Petrus schreef:
Zosinus schreef:

A) de naam is foutief: de juiste naam is concreet: Nieuwe Communistische Partij NCPN (na een kort geding aangespannen door de CPN over de volledige naam zoals jij hem schreef)
Dus zeg maar de NCPNCPN :wink:
Petrus schreef:[B) het is idd het partijblad

C) ik ben/word géén lid, ben alleen érg geïnteresseerd in het wel en wee van mijn oude partij.

D) ben sedert een tijd partijloos als gevolg van gedurige vruchteloze pogingen om contacten te leggen met een bepaalde persoon die over lidmaatschappen gaat van "een" partij.
Petrus, waarom wordt je niet actief lid van de SP als je een vrij radicale linkse partij opzoekt omdat je je - in mijn ogen niet geheel onterecht - druk maakt om sociaal onrecht? Net wat minder radicaal en sectarisch, maar natuurlijk wel met invloed.

Of als je het belangrijk vind om lid te worden van een Christelijke partij, waarom niet de CU? Er lijkt daar veel meer ruimte om te ageren tegen sociaal onrecht dan bij de SGP, die dit thema toch grotendeels laat liggen. In plaats van altijd maar heen en weer te springen tussen uitersten (de spagaat) kun je toch ook proberen het centrum wat meer op te zoeken? Je zult wel voortdurend water bij de wijn moeten doen, maar dat is nu eenmaal het leven.

Het lijkt erop alsof je steeds een ideologisch thuis zoekt waar je je helemaal in kan vinden. Zeg maar alles of niets. Lijkt me niet zo gezond.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er een beetje mee bemoei. Het komt niet voort uit afkeuring, maar uit betrokkenheid. In ieder geval succes met alle levenssprongen die je nog in het verschiet hebt.
Adorote

Bericht door Adorote »

Zosinus schreef:
Petrus schreef:
Zosinus schreef:

Petrus schreef:[B) het is idd het partijblad

Petrus, waarom wordt je niet actief lid van de SP als je een vrij radicale linkse partij opzoekt omdat je je - in mijn ogen niet geheel onterecht - druk maakt om sociaal onrecht? Net wat minder radicaal en sectarisch, maar natuurlijk wel met invloed.

Of als je het belangrijk vind om lid te worden van een Christelijke partij, waarom niet de CU? Er lijkt daar veel meer ruimte om te ageren tegen sociaal onrecht dan bij de SGP, die dit thema toch grotendeels laat liggen. In plaats van altijd maar heen en weer te springen tussen uitersten (de spagaat) kun je toch ook proberen het centrum wat meer op te zoeken? Je zult wel voortdurend water bij de wijn moeten doen, maar dat is nu eenmaal het leven.

Het lijkt erop alsof je steeds een ideologisch thuis zoekt waar je je helemaal in kan vinden. Zeg maar alles of niets. Lijkt me niet zo gezond.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er een beetje mee bemoei. Het komt niet voort uit afkeuring, maar uit betrokkenheid. In ieder geval succes met alle levenssprongen die je nog in het verschiet hebt.

Zijn er nog gestaalde kaders in dit land, die optrekken met rode vlag en wimpel waarheen weet men niet ,maar goed de weg kwijt zijn is een samenlevings bezigheid, dus de gestaalde kaders doen er aan mee opweg naar het stootblok van het onzijn en nietzijn en verlorenheid in politieke vergetelheid.;tel uit je wint zo niet onwinst.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Zosinus schreef:
Petrus schreef:
Zosinus schreef:

De naam NCPN is een zogenaamd recursief acroniem ook wel backroniem genoemd. Dat is een acroniem (letterwoord), dat naar zichzelf verwijst.
In de computertechniek komen veel van dergelijke backroniemen voor (zoals: GNU, PHP, etc).
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

JolandaOudshoorn schreef:Boek: Te klein om over het hoofd te zien-waarom kinderen de grote toekomst zijn door Dr Wess Stafford
Een aanrader!! Ik ga zo nog even lekker verder lezen :P
Ik heb hem uit. Kreeg gewoon kippenvel. Als je een andere kijk wil krijgen op het belang van kinderen en staan in deze wereld als "gij geheel anders" moet je het zeker lezen!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Boek: Te klein om over het hoofd te zien-waarom kinderen de grote toekomst zijn door Dr Wess Stafford
Een aanrader!! Ik ga zo nog even lekker verder lezen :P
Ik heb hem uit. Kreeg gewoon kippenvel. Als je een andere kijk wil krijgen op het belang van kinderen en staan in deze wereld als "gij geheel anders" moet je het zeker lezen!!

je hebt nogal eens kippenvel :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

hoofdpijn.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Lassie schreef:hoofdpijn.
Dat klinkt niet opgewekt!! dan toch maar naar cgk-onstwedde :wink:
Gesloten